کنفرانس تحول دیجیتال ایران با حمایت بانک رفاه کارگران برگزار شد

دکتر هادی ویسی مسئول مرکز نوآوری بانک رفاه گفت: شناخت مشتری، محور مهم تحول دیجیتال در حوزه بانکی است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز است تا آن را به دانش تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، درکنفرانس "تحول دیجیتالی ایران" که با حمایت بانک رفاه برگزار شد، دکتر ویسی با بیان این مطلب گفت: درباره تحول دیجیتال سخن زیاد گفته و نوشته شده است اما هر تغییری هزینه هایی دارد که باید آن را بپذیریم و محور مهم این تحول درحوزه بانکی، شناخت مشتری است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز داریم تا بتوانیم آن را به دانش تبدیل کنیم.

دکتر ویسی افزود: برای این که از داده ها به دانش برسیم، نیاز به تحلیل داریم و تا زمانی‌که زیرساخت این تحلیل را ایجاد نکنیم هیچ تحلیل گری نمی‌تواند از داده‌ها استفاده کند.

دبیر کنفرانس تحول دیجیتالی به کمبود داده اشاره کرد و گفت: کیفیت‌ یادگیری اکنون به بلوغ خوبی در دنیا رسیده، اما ما از یادگیری عمیق استفاده نمی‌کنیم، چرا که کمبود داده داریم و نمی‌توانیم دست به تحلیل بزنیم.

دکتر ویسی در پایا ن تصریح کرد: سازمان‌ها باید به سوی یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و کاربردهای آن بروند تا خروجی بهتری از این راه شکل بگیرد.

شایان ذکر است، این کنفرانس با حمایت مرکز نوآوری بانک رفاه (رفاتک) در حوزه تحولات دیجیتالی، 24 و 25 دی ماه سال جاری با حضور استادان و کارشناسان این حوزه که به ارائه مقاله پرداختند در هتل همای تهران برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  10