پیش بینی ارزش بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ از دیدگاه مشاوران مالی

۳۹۵ مشاور مالی توسط شرکت مدیریت دارایی بیت‌وایز مورد پرسش قرار گرفتند. ۳۷٪ از پاسخ دهندگان بر این باورند که بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ حدفاصل ۱۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار قرار خواهد داشت. در نقطه مقابل، ۸٪ از پاسخ دهندگان معتقدند که ارزش بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ به صفر خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بیت‌وایز (Bitwise) نتایج حاصل از بررسی روند و نگرش مشاوران مالی نسبت به ارزهای رمزپایه را منتشر کرده است. این نظرسنجی شامل رویکرد ۳۹۵ مشاور مالی بود و در طی سؤالات مطروحه از آنها خواسته شد تا نظر خود را در مورد عملکرد بیت کوین برای سال‌های آینده بیان کنند.

این تحقیق تحت عنوان “بررسی معیارهای نگرش ۲۰۲۰ مشاوران مالی پیرامون دارایی‌های کریپتویی” منتشر شد. از جمله اهداف این نظرسنجی، میتوان به تحقیق برای یافتن پاسخ به وضعیت بیت کوین در دهه آینده اشاره کرد. به‌طور خاص، تصور مشاوران مالی بعد از سال ۲۰۱۹ چیست؟ براساس این تحقیق، نظرات این گروه منتخب برای رمزارز ها را میتوان بسیار مهم ارزیابی کرد زیرا این مشاوران تقریباً نیمی از کل ثروت‌ها را در ایالات متحده مدیریت میکنند.

نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که بازار ارز های دیجیتال پس از رشد بیت کوین چه میزان رشد کرده‌است. داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط بیت‌وایز نشان می‌دهد که تعداد مشاوران مالی که در سبدهای کریپتو سرمایه‌گذاری می‌کنند تا سال ۲۰۲۰ دو برابر خواهند شد.

در مقایسه با سال‌های گذشته، انتظار می‌رود تعداد توصیه‌کنندگان مالی به سرمایه‌گذاران برای ورود به بازار ارز های دیجیتال از ۶ به ۱۳% رشد داشته باشد. براساس این مطالعه، درصدهای ذیل نشان میدهد که مشاوران مالی معتقدند این افزایش ناشی از چه مضوعاتی است.

علاوه براین، این بررسی مشخص کرد که مشتریان ۷۶٪ از مشاوران در سال ۲۰۱۹، برای دریافت اطلاعات در مورد رمزارز ها درخواست داشته‌اند.

شاید جالب‌ترین یافته این تحقیق مربوط به انتظارات درباره قیمت بیت کوین باشد. ۶۴ % از شرکت کنندگان نشان دادند که انتظار یک عملکرد مثبت در ۵ سال آینده را دارند. ۳۷% از مشاوران پاسخ دادند که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ دو برابر خواهد شد و می‌تواند از ۱۰ هزار دلار تا ۲۵ هزار دلار متغیر باشد. درحالیکه بخش کوچکی معادل ۸% از مشاوران پاسخ دادند که ارزش بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ به صفر خواهد رسید.

علاقه به بیت کوین به رشد خود ادامه می‌دهد

این مطالعه نتیجه می‌گیرد که علاقه مشاوران مالی برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین و ارزهای دیجیتال به‌طور قابل‌توجهی بالا است.

افزون بر آن، شرکت کنندگان در این نظرسنجی اذعان داشتند که آن‌ها گمان دارند که مشارکت فزاینده مشتریان خود در حوزه رمزارز ها را با عنایت به ارتباط آنها در سال ۲۰۱۹ شاهد باشند. ۳۴% از مشاوران پاسخ دادند که مشتریان آن‌ها بطور مستقل در بازار کریپتو سرمایه‌گذاری می‌کنند.

در عین حال، مشاوران مالی، مقررات فعلی را بزرگ‌ترین نگرانی خود هنگام مدنظر قرار دادن سرمایه‌گذاری در رمزارز ها عنوان کردند. بطوریکه، اکثریت قابل‌توجهی معادل ۵۸% خواستار مقررات بهتر برای ایجاد یک سرمایه‌گذاری ایمن و بدون دردسر بودند.

۳۷% نیز پاسخ دادند که راه‌اندازی یک ETF یا همان صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس ممکن است آن‌ها را به سرمایه‌گذاری در این بازار تشویق کند.

نتیجه‌گیری:

جالب خواهد بود که ببینیم بازار طی ۱۲ ماه آینده چه رفتاری از خود نشان میدهد. از این گذشته، انتظار می‌رود تعداد مشاورانی که صریحاً مشتریان خود را به تخصیص کریپتو در سبد سرمایه‌گذاری‌شان توصیه میکنند در سال آینده دو برابر شود، و تحولات پیش بینی شده زیادی در چشم‌انداز این صنعت در آینده امکان پذیر است.

 

منبع: crypto-news-flash

xblockchain

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

57  −    =  49