رشد ۹ درصدی دانلود اپلیکیشن ها در سال ۲۰۱۹/ سالی پربار برای توسعه دهندگان

بر اساس گزارش Sensor Tower:

سال 2019 برای توسعه دهندگان اپلیکیشن ها بسیار مثمر ثمر بوده است. در دوازده ماه گذشته آمار دانلود اپ ها با رشد 9 درصدی به 114.9 میلیارد دانلود رسید که 30.6 میلیارد آن سهم اپ استور و 84.3 میلیارد سهم گوگل پلی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی Sensor Tower، واتساپ ، فیسبوک، مسنجر و اینستاگرام همانند سال 2018 همچنان چهار جایگاه نخست را قبضه کرده اند؛ با این تفاوت که این بار تیک تاک با چند پله صعود از رتبه چهارم به رتبه دوم صعود کرد که به خاطر محبوبیت آن در کشورهایی مثل هند، ایالات متحده و برزیل بوده است.

آمار دانلود اپ استور و گوگل پلی در سه ماهه چهارم 2018 و 2019.

در سه ماهه چهارم سال 2019 بازی Call of Duty: Mobile با 180 میلیون بار دانلود، محبوب ترین بازی بوده است. پس از کال آو دیوتی موبایل، Sand Balls با تقریباً نصف این آمار در جایگاه دوم قرار گرفته است.

نیمی از دانلودهای بازی کال آو دیوتی موبایل از اپ استور بوده و پس از آن بازی Mario Kart Tour با 25 میلیون دانلود در رتبه دوم جا خوش کرده است که کمتر از یک سوم آمار دانلودهای شوتر اکتیویژن است.

پردانلودترین اپ های سه ماهه چهارم 2019

شرکت Sensor Tower می گوید بزرگ ترین سورپرایز سال 2019، انتشار اپلیکیشن اشتراک فیلم +Disney بوده که در مدت زمان کوتاه به رتبه نهم پر طرفدارترین اپلیکیشن های اپ استور در سه ماهه چهارم 2019 صعود کرد. این اپ با 31 میلیون دانلود در ایالات متحده که دو برابر بیشتر از تیک تاک است، یکی از پرطرفدارترین اپ ها بین کاربران آمریکایی لقب گرفت.

پردانلودترین بازی های سه ماهه چهارم 2019

درآمدزایی تیک تاک با رشد سالانه 540 درصدی مواجه شد، که بیشتر آن از چین حاصل شده که قابلیت پرداخت درون برنامه ای در آن منطقه وجود دارد. درآمد این اپلیکیشن تا دسامبر 2019 به 40 میلیون دلار رسید که آن را در رتبه هفتم محبوب ترین اپلیکیشن های غیربازی از لحاظ میزان درآمد در آخرین ماه سال گذشته قرار داد.

منبع: GSM Arena

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  27  =  31