پیام‌مدیرعامل و کمک‌ ایران‌کیش به‌سیل‌زدگان استان سیستان وبلوچستان

در پی سانحه سیل استان سیستان و بلوچستان که بسیاری از هموطنان ما را هم اکنون با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است. شرکت کارت اعتباری ایران کیش بنابر وظیفه و عمل به مسئولیت های اجتماعی، مبلغی را برای کمک به عزیزان سیل زده درجهت تهیه اقلام ضروری آنان اختصاص داده است تا همدردی کوچکی در برابر این اتفاق ناگوار باشد. امید که این کمک ناچیز مرهمی بر زخم های مردم استان سیستان و بلوچستان باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی ایران کیش ، این روزها، روزهای سختی است. خبر حوادث ناگوار و مصیبت ها یکی پس از دیگری مدام برغممان افزون می کند. امروز اما جدیدترین غممان، غم مردم غیور و پر افتخار سیستان و بلوچستان است . مردمی که در سختی ها و مشکلات تاب می آورند و مردانه ایستاده اند در برابر ناملایمتی ها، استوار محرومیت ها را به جان می خرند و نجیبانه برای ایرانشان از جان می گذرند.

امروز سیستان و بلوچستان اگر در امواج سیل محاصره شده نمیگذاریم غرق در سیل فراموشی هاشود .

پیمان منعم طبری – مدیر عامل ایران کیش

گفتنی است در پی سانحه سیل استان سیستان و بلوچستان که بسیاری از هموطنان ما را هم اکنون با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است. شرکت کارت اعتباری ایران کیش بنابر وظیفه و عمل به مسئولیت های اجتماعی، مبلغی را برای کمک به عزیزان سیل زده درجهت تهیه اقلام ضروری  آنان اختصاص داده است تا همدردی کوچکی در برابر این اتفاق ناگوار باشد. امید که این کمک ناچیز مرهمی بر زخم های مردم استان سیستان و بلوچستان باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  +    =  31