تفاهمنامه حوزه علمیه و ایران کیش امضا شد

سند همکاری مشترک میان مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و شرکت کارت اعتباری ایران کیش امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، حسین محمدی زاده معاونت نیروی انسانی و پشتیبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم ضمن اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه کار جدیدی در ارتباط با خدمات بانکی و… برای طلا ب، حوزه علمیه، مرکز مدیریت علمی قم است. امیدداریم این موضوع فتح بابی برای سایر همکاری ها دراین زمینه باشد.

وی افزود: تلاش این است تا این همکاری ها هم در سطح طلا ب و هم  در مدارس شهرستان ها و استان ها ی مربوط گسترش یابد.

محمدی زاده  با بیان اینکه  حدود 500 مدرسه درسراسر کشور و 60 تا 70 هزار نفر طلا ب در حال تحصیل  و به همین میزان فارغ التحصیل داریم گفت:  این تفاهم نامه میان مرکز مدیریت علمی خواهران سراسر کشور و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در ابعاد مختلف بسته شده است. توسعه اپلیکیشن پرداخت اختصاصی حوزه های علمیه خواهران بر مبنای زیرساخت های ایران کیش ، استفاده از ابزارهای پذیرش ایران کیش شامل پایا نه های فروش ، درگاه های پرداخت اینترنتی و موبایلی و ussd ، جهت انجام پرداخت های الکترونیک واحدهای صفی و ستادی حوزه های علمیه خواهران ، استفاده از خدمات مشاوره ای و عملیاتی ایران کیش برای استفاده بهینه از فرصت های درآمدزا در نظام  مالی و بانکی کشور از جمله موارد این تفاهم نامه است.

وی در پاسخ به این که حوزه علمیه  چرا ایران کیش را برای این تفاهم نامه انتخاب کرده است گفت: ایران کیش را یک شرکت پیشرو درارتباط با صنعت پرداخت دیدیم و با بررسی هایی که دربانک های مختلف شده بود، بانک تجارت و مرکز ایران کیش را نزدیکترین و بهترین سازمانی دیدیم که دراین راستا می توانند به ما کمک کند.

منبع: ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3