میزان آدرس های ساخته شده بیت کوینی چقدر است

در دنیا چند نفر بیت کوین دارند؟

پس از ورود بیت کوین به قوی‌ترین بازار صعودی در دسامبر سال ۲۰۱۷، مالکیت این رمزارز پیوسته گسترش یافته و در کل ۱۲۴ میلیون آدرس ایجاد شد. حتی در طول دوره بازار کاهشی و سال تقریباً بی‌رمق ۲۰۱۹، رشد آدرس‌ها ادامه پیدا کرد و گاهی نزدیک به ۳۰۰۰۰۰ آدرس جدید در روز ایجاد میشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بیت کوین رشد خود را از منظر یک مقیاس اندازه‌گیری نشان داده‌است که دیدگاه‌های مثبت در مورد پذیرش و پتانسیل دسترسی به کاربران جدید را بیان می‌دارد. نشانی‌های فعال و آدرس‌های جدید با افزایشی چشم‌گیر از سال ۲۰۱۷ همراه بوده‌اند.

رشد آدرس‌های بیت کوین ی

پس از ورود بیت کوین به قوی‌ترین بازار صعودی در دسامبر سال ۲۰۱۷، مالکیت این رمزارز پیوسته گسترش یافته و در کل ۱۲۴ میلیون آدرس ایجاد شد. حتی در طول دوره بازار کاهشی و سال تقریباً بی‌رمق ۲۰۱۹، رشد آدرس‌ها ادامه پیدا کرد و گاهی نزدیک به ۳۰۰۰۰۰ آدرس جدید در روز ایجاد میشد.

نمایش میزان آدرس‌های بیت کوین ساخته شده در سال‌های اخیر

چند نفر بیت کوین دارند ؟!

دهه گذشته همچنین نشان داد که “نگه داشت” بسیار بیشتر از یک به ذهن سپاری است و در حقیقت یکی از برجسته‌ترین الگوهای مالکیت بیت کوین همین نگه داشت طولانی مدت است.

البته در طی این مدت بیش از ۱۸ میلیون بیت کوین استخراج شد که همین مساله به علاقمندان بیشتری امکان دسترسی به کوین‌ها را می‎داد. اما عواملی مانند تعداد بیشترصرافی‌ها و همچنین اضافه شدن خرده فروشی‌ها، باعث افزایش رشد آدرس‌های بیت کوین نیز شده است.

همه‌ی آدرس‌های بیت کوین مورد ارزیایی واقع نشده‌اند و ممکن است این رشد بنا به دلایلی دیگر باشد. علاوه براین، هیچ محدودیتی در ایجاد آدرس جدید بیت کوین وجود ندارد و به‌دلیل اجتناب از شناسایی آسان، جابجایی کوین و تعویض کیف پول امکان دارد.

رشد تعداد آدرس‌های بیت کوین ی همچنین به‌دلیل حملات داستینگ یا روش‌های دیگر ممکن است اتفاق افتاده باشد. اما به‌طورکلی، کیف پول‌های مقیاس کوچک و  کبف پول نهنگ‌ها پس از آنکه بیت کوین در سال ۲۰۱۷ به جریان اصلی مبدل شد، رشد قابل توجهی پیدا کرده‌اند.

آمارهای بدست آمده از صرافی ‌ها و ارائه دهندگان خدمات رمزارز ی نشان میدهد تعداد افرادی که در ژانویه ۲۰۱۱ بیش از ۰ بیت کوین داشتند، کمی بیشتر از ۷۰۰ هزار نفر بود. امروز اما این تعداد به بیش از ۲۸ میلیون نفر در سراسر دنیا رسیده است، رشدی ۴۰۰ برابری در طول یک دهه.

تعداد معاملات و انتقال دارایی

فعالیت زنجیره‌ای بیت کوین نیز رشد چشمگیری داشته است. از چند صد معامله در روز در سال ۲۰۱۱، بیت کوین اکنون به راحتی بیش از ۳۰۰،۰۰۰ تراکنش در روز را انجام میدهد. در اواخر ماه دسامبر گذشته این میزان به اوج رسیده است که فعلاً فعالیت آن کمتر از قبل شده است.
چند نفر در دنیا بیت کوین دارند ؟ تعداد آدرس‌ها و میزان تراکنش‌های روزانه چگونه است؟

نمایش میزان تراکنش‌های روزانه بیت کوین

درحالیکه شبکه بیت کوین در مقایسه با آلتکوین‌ها کندتر است و تراکنش‌های کمتری را انجام می‌دهد، اما به‌شدت قادر به نقل و انتقالات ارزش در مقیاس بزرگ است. اوج دارایی‌های جابجا شده به اوایل سال ۲۰۱۸ بر میگردد، یعنی زمانی‌که بیت کوین در نزدیکی محدوده اوج خود بود قرار داشت.

اما بیشترین رشد در اکوسیستم ماینینگ دیده میشود که با نسل جدیدی از اسیک‌ها بسط یافته است. اکنون امکان توسعه بیشتر با دستگاه‌های با ظرفیت بالا و همچنین پیوندهای برقرار شده برای بکارگیری انرژی برق آبی در چین، روسیه و ایالات متحده وجود دارد.

 

منبع: bitcoinist

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  +    =  20