نقشه راه تحول دیجیتال در بانکداری

شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی برگزار خواهد کرد:

از راهکار های موفقیت سازمان ها در دنیای رقابتی امروز همراهی با دانش روز و تجربه های افراد در گذشته است. تجربه کسب شده ممکن است مثبت بوده مانند تجربه های کسب شده از یک ماموریت موفق و گاهی منفی باشد مانند شکست در فازی از یک پروژه که می تواند درصورت تکرار پروژه متفاوت انجام شود. اشتراک درس آموخته ها، سازمان ها را قادر می سازد تا آنالیز بهتری از پروژه های خود بصورت سیستمی در اختیار داشته باشند و به دنبال آن مسائل، چالش ها و مکانیزم های مواجهه با آن را آنالیز نموده و بدین سان ریسک اجرای پروژه های خود را کاهش دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، فناوری‏های جدید و بکارگیری آنها توسط متخصصان فناوری در حوزه‏ها و بخش‏های مختلف خدماتی همچون صنعت بانکداری می‏تواند در روند کسب و کار سنتی در آن صنعت دگرگونی ایجاد نماید و برای بانک‏ها چالش‏‏‏های‏ فراوانی به همراه داشته باشد، پدیده‏ای که به علت اثرات همه‏جانبه آن در کسب وکار بانکی، همگرایی در دگرگونی‏ها نامیده می‏شود.

مطالعات نشان می‌دهد که مدیران بانکی امید دارند به كمك نسل جديد فناوری‏های نوین و ابزارهای دیجیتال بتوانند مدل کسب‏وکار خود را ارتقاء داده و راهکارهایی برای کاهش هزینه‏ها، جذب، حفظ و نگهداری مشتریان ارزنده بیشتر و افزایش سود بانک پیاده‏سازی کنند. بر همین اساس، جريان مداومي از مفاهيم و نگرش‌هاي جديد در خصوص بانکداری شکل گرفته است که در آن، به کارگیری قابلیت‌های روزافزون ابزارها و رسانه‌های دیجیتال به یک ضرورت و قابلیت الزامی برای اغلب کسب‌وکارها و به طور خاص بانک‌ها تبدیل شده‌ است. قابلیت‌های مذکور در حفظ و نگهداشت مشتریان موجود و ارتقای وفاداری آن‌ها، جذب مشتریان جدید، فروش محصولات و خدمات، توسعه بازار و حتی ماندن در رقابت برای بانک‌ها از اهمیت راهبردی برخوردار شده است.

نظر به اینکه بانک ها همواره پیشتاز همراهی با تحولات بانکداری بوده اند و ضرورت ورود به عرصه‌های بانکداری دیجیتال را درک کرده اند.کارگاه پیش رو با هدف ارائه خدمات آموزش تخصصی در راستای ورود، عملیاتی و اجرایی شدن تحول دیجیتال در صنعت بانکداری طراحی گردیده است. به عبارت دیگر هدف اصلی این کارگاه؛ ارائه آموزش‌های به‌روز و کلیدی در حوزه پیاده سازی تحول دیجیتال و آشنایی با درس آموخته های پیاده سازی تحول دیجیتال در بانک های اروپایی توسط مشاوران خبره‌ی خارجی است.

آنچه در این کارگاه خواهیم آموخت، در درجه اول آشنایی مدیران ارشد بانک با سفر تحول دیجیتال(Digital Transformation Journey)، عوامل کلیدی موفقیت در تحول دیجیتال(Transformation Key Components) و تجارب پیاده سازی در بانک های (BBVA, ING, Danske, Banreservas) است.

نهایتا هدف غایی این کارگاه، توانمندسازی مدیران در تصمیم‏سازی و تصمیم‏گیری در خصوص استفاده از شیوه‏ها و ابزارهای بانکداری دیجیتال و فناوری‏های نوین در مجموعه بانک ملت است.
عناوین اصلی دوره:

•    سفر تحول دیجیتال
•    عوامل کلیدی موفقیت در تحول دیجیتال
•    درس آموخته¬های پیاده¬سازی تحول دیجیتال در 4 بانک اروپایی(Danske bank, BBVA, ING, BANRESERVAS)

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  7