شرکت خدمات انفورماتیک حامی دهمین همایش فناوری اطلاعات و دانش

شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان حامی، ضمن برپایی غرفه ای با هدف معرفی دستاوردها و حضور تنی چند از مدیران و کارشناسان خود در بخش کارگاهی دهمین همایش فناوری اطلاعات و دانش (IKT2019) پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی روزهای 10 و 11 دی ماه 98 شرکت خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک ، دهمین همایش فناوری اطلاعات و دانش (IKT2019) با هدف توسعه دانش و فناوری اطلاعات و انتقال جدیدترین تحقیقات، تجربیات و دستاوردهای صنعتی در این زمینه، توسط انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات و پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود.

آشنایی با بسترهای تست و توسعه اینترنت اشیا ، کامپیوتر جهانی، رویکردها و الزامات جدید تنظیم مقررات در اکوسیستم دیجیتال، موضوعات کلیدی تحول دیجیتال و نیازمندیهای نقشه راه، به اشتراک گذاری و تحلیل اطلاعات، از جمله عناوین کارگاهی است که یک روز پیش از برگزاری همایش در حال برگزاری است و تنی چند از همکاران شرکت در آنها حضور دارند.

گفتنی است این نمایشگاه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدت ۳ روز میزبان علاقمندان به حوزه فناوری اطلاعات و دانش می باشد.

بر اساس این گزارش شرکت هایی نظیر پارک علم، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناپ تلکام، پست بانک، خدمات انفورماتیک بانک مرکزی، توسعه الکترونیک سفیر، مبین نت، رایتل، ارگ جدید، سیمرغ سامانه، تجارت الکترونیک پارسیان و پیشگامان کویر آسیا در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای خود می پردازند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  1