به کار گیری هوش مصنوعی در مدارس آمریکا

ماشین ها در حال یادگیری هستند!

امروزه سیستم های مبتنی بر یادگیری ماشین نه تنها پیشرفت دانش آموزان را ردیابی می کنند و نقاط ضعف را مشاهده می کنند و متناسب با نیازشان محتوا را تحویل می دهند، بلکه به زودی روابط انسانی را نیز در بر می گیرند همانند معلم که می تواند با دانش آموزان ارتباط برقرار کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شرکت فن آوری Bakpax پس از مذاکره و توافق با مدارس در نیوجرسی با ارائه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به معلمان در اداره بهتر کلاس های درسی کمک می کند، از جمله آنکه هوش مصنوعی ارائه شده برگه های امتحانی را تصحیح می کند و به دانش آموزان نمره می دهد و همچنین تکالیف دانش آموزان را به صورت مرتب بررسی و ارزیابی می کند.

جنیفر ترنر، یک معلم جبر در دانشکده مسیحیان شهرستان گلوسستر در Sewell ، N.J. ، از یک برنامه هوش مصنوعی استفاده می کند که به تدریس کمک می کند.

بررسی ها حاکی از آن است که دانش آموزان از این طرح استقبال کرده و بهبود عملکرد ملموسی از خود نشان داده اند؛ عملکرد این هوش مصنوعی نیز نسبت به معلمان انسانی از دقت و صبوری بالاتری برخوردار است و به اولیا کمک می کند تا با دقت بسیار بیشتری به بررسی عملکرد فرزندان خود بپردازند و از نقاط قوت و ضعف آنها آگاه شوند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  5  =  15