«تیم سازی» هدف نخستین نوآوردگاه آیفینک

نخستین رویداد نوآوردگاه فینتک با هدف تیم سازی و شناسایی تیم های توانمند در راستای جذب نیروهای خلاق برای ورود به آیفینک ifinc در کارخانه نوآوری از ۲۷ آذر ماه به مدت سه روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در مراسم افتتاحیه این رویداد، سید علی هاشمی اقدم مدیرعامل شرکت فرادیس گستر کیش هدف از راه اندازی مرکز شتاب دهی «آ‌یفینک» را شناسایی ایده‌ها و استارتاپ ‌های فینتک و نیز منتورینگ عنوان کرد و اظهار داشت: در رویدادهایی مانند نوآوردگاه به دور از فضای رقابتی بین تیم های حاضر صرفا تیم سازی و شناسایی تیم های توانمند در حوزه مالی و بانکی جهت ورود به آیفینک در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت فرادیس گستر کیش به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت خدمات انفورماتیک ، با تاکید بر لزوم تداوم در حوزه فعالیت‌های نوآورانه، خاطرنشان کرد: در این بخش می‌توانیم از اطلاعاتی که تیم‌های توانمند در اختیارمان می‌گذارند استفاده کنیم و یک سری از نیازهای مدنظرمان را در بازارهای مالی برای همکاری این استارتاپ ‌ها ارائه دهیم.

در ادامه ضمن تشریح برنامه سه روزه نوآوردگاه فین تک تاکید شد: ایده پردازان باید ابتدا تیم سازی کرده و در طی سه روز ضمن حضور در کارگاههای  بوم ناب، MVP (تولید محصولی برخوردار از حداقل های لازم برای ورود به بازار) و کارگاه ارائه به سرمایه گذار، به توسعه ایده های خود بپردازند و در خاتمه ایده هایی که موفق به احراز شرایط تعریف شده در کارگاهها باشند ضمن تقدیر، وارد آیفینک می شوند.

در خاتمه این رویداد 15 تیم که طی سه روز با راهنمایی منتورها به توسعه ایده‌های خود پرداختند، ظرف چهار دقیقه ایده خود را برای داوران معرفی و در چهار دقیقه نیز با پاسخ به سوالات منتورها از آن دفاع کردند. در نهایت از میان تیم‌های حاضر سه تیم «دلیل ایران»، «لیتوپس»و« iliber» به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند و ضمن دریافت جایزه نقدی از امکان ورود به آیفینک برخوردار شدند.

همچنین از جوانترین تیم حاضر که در مقطع یازدهم مشغول به تحصیل بودند و با طرح«q pay» در این رویداد حضور داشتند نیز قدردانی به عمل‌آمد.

شایان ذکر است؛ در حاشیه برگزاری این رویداد مدیرعامل و سی تن از مدیران ارشد بانک تجارت نیز با حضور در محل برگزاری رویداد، ضمن بازدید از مرکز،  به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه شرکت در قالب آیفینک پرداختند.

 

منبع: شرکت خدمات انفورماتیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  4  =