خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود

مدیرعامل بانک سینا:

مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان آذربایجان شرقی، با همکاران شعب بانک در این استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، دکتر ایمانی در این سفر، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با همکاران شعب مرند، ملکان، مراغه و بناب، عملکرد این شعب را بررسی و از زحمات آنان قدردانی کرد.

دکتر ایمانی در این دیدارها طی سخنانی با بیان آنکه موفقیت های بانک سینا حاصل تلاش و زحمات همکاران است گفت: عامل محرکه و زمینه ساز پیشرفت هر سازمان و بنگاه اقتصادی، سرمایه انسانی آن است که توجه به دغدغه ها و مسائل معیشتی آنها می تواند سرعت حرکت بر مسیر پیشرفت و توسعه را بهبود ببخشد لذا تلاش برای ایجاد همدلی در بین کارکنان در سرفصل استراتژی ها و برنامه ریزی های بانک سینا خواهد بود و سفرهای استانی نیز کمک بسیار موثری برای آشنایی با مسائل و شناخت و رفع مشکلات کارکنان است.

دکتر ایمانی با بیان آنکه موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است، اظهار داشت: پیشرفت سازمان ارتباط مستقیم با نگاه مجموعه به نیروی انسانی دارد، هر چه رابطه عاطفی و فضای همدلی بین مجموعه با همکاران قویتر و مستحکم تر و تلاشها و برنامه ریزی هوشمندانه تر باشد، رسیدن به اهداف و موفقیت ها بیشتر خواهد بود.

مدیرعامل بانک سینا افزود: وظیفه بانک به عنوان یک بنگاه خدماتی، ارائه بهینه و مطلوب خدمات به هموطنان است و بانک سینا به عنوان بانکی خوشنام، بدون حاشیه و برخوردار از محصولات نوین و رقابتی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، همواره توجه به مشتری را سرلوحه کار قرار داده و اکنون نیز با تنوع بخشی به محصولات و معرفی سبد خدمات جدید، اقدامات موثری را در این راه به انجام خواهد رساند.

 دکتر ایمانی به افزایش حدود اختیارات مناطق اشاره کرد و گفت: خدمات دهی سریع و دقیق به مشتریان از جمله اقداماتی است که ضمن تامین رضایت آنان، بانک را در پیشبرد بهینه اهداف یاری خواهد رساند بنابراین با افزایش حدود اختیارات و وظایف مناطق، شاهد تحول در خدمات رسانی مطلوب به مشتریان بانک خواهیم بود.

وی منابع نزد بانک ها را امانات سپرده گذاران دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا به عنوان وکیل سپرده گذاران و سهامداران، این منابع را در چارچوب قوانین شرع مقدس و در مسیر تولید و رشد و شکوفائی جامعه بکار گیریم و با نظارت کامل بر فرایند تسهیلات، اهداف بانک را در این مسیر محقق سازیم.   

گفتنی است در پایا ن این دیدارها، همکاران ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل در جمع آنها، در فضایی کاملا صمیمی به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.مدیران حراست، سرمایه های انسانی، امور شعب و بازاریابی و مدیر منطقه آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان نیز در این سفر و دیدارها، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند.

 

منبع: بانک سینا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  10