۲۲ درصد سهم بازار کارتخوان‌ها در اختیار به‌پرداخت ملت است

مدیرعامل به پرداخت ملت گفت:

پنجمین جشنواره «کوروش ـ به‌پرداخت» با برگزاری قرعه‌کشی و معرفی برندگان خود در پردیس سینمایی کوروش تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور اعضای هیأت‌مدیره و مدیران عامل شرکت به‌پرداخت ملت و مجتمع تجاری کوروش برگزار شد، به مشتریانی که خرید خود را در بازه زمانی 24 تیرماه تا 24 آبان‌ماه 1398 در این مجتمع و از طریق دستگاه‌های کارتخوان به‌پرداخت انجام داده بودند، به قید قرعه یک دستگاه خودرو کیا سراتو و سه دستگاه خودرو پژو206 اهدا شد.

شهریار خلیلی، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت در این مراسم با بیان این‌که جایگاه نخست به‌پرداخت در ایران و خاورمیانه و رتبه پانزدهم شرکت‌های پرداخت الکترونیک جهان، ماحصل 15 سال تلاش شبانه‌روزی در این شرکت است، گفت: «به‌پرداخت ملت روزانه تا 25میلیون تراکنش در حوزه‌های مختلف را اعم از کارتخوان‌های فروشگاهی، خودپرداز های بانکی، درگاه‌های اینترنتی و انواع کیوسک‌ها در رستوران‌ها و بیمارستان‌ها و… مدیریت می‌کند.

وی محصولات ارائه‌شده توسط این شرکت در 15 سال اخیر را مبتنی بر دانش و تجربه مهندسان ایرانی و تولید داخل عنوان کرد و افزود:‌ " بومی‌سازی محصولات موجب رونق کسب‌وکار است."

خلیلی هدف نهایی از مشارکت با مجتمع فروشگاهی کوروش‌مال را همچون دیگر فعالیت‌های به‌پرداخت، کمک به ایجاد راحتی و سهولت در زندگی مردم خواند و ادامه داد: «ما در به‌پرداخت صرفا در پی سودآوری نبوده و نیستیم، بلکه به‌عنوان یکی از 12 شرکتی که مجوز رسمی خود را از شاپرک و بانک مرکزی گرفته‌ایم، درصدد انجام یک کار دانش‌بنیان و تخصصی برای تسهیل زندگی و رفاه بیش‌تر مردم هستیم.

وی با بیان این‌که به‌پرداخت از لحاظ کارایی بنا بر آمار شاپرک رتبه نخست را داشته و هرگز اقدام به صدور و ارائه کارت یا کارتخوان ناکارآمد نکرده است، اظهار داشت: «سهام ما در بورس عرضه شده است و سوددهی برای ما اولویت بالایی دارد، اما این موضوع در کنار رفاهی که قرار است برای مردم به ارمغان بیاورد، ارزش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت اضافه کرد: «این شرکت با توجه به برخورداری از 9 هزار پذیرنده اینترنتی، همه سایت‌ها را با دقت و بررسی هم جانبه ممیزی می‌کند تا علاوه بر رفاه و سهولت در خرید، امنیت سرویس‌ها را نیز با همکاری مراجع نظارتی تأمین کند.

وی یکی از محصولات به‌روز به‌پرداخت ملت را نرم‌افزار موبایلی سکه با 4میلیون کاربر خواند و بیان کرد: «سکه یکی از اپلیکیشن ‌های عرصه پرداخت الکترونیک است که بالغ بر 100 خدمت متنوع از کارت‌به‌کارت و پرداخت قبض و خرید شارژ گرفته تا گردشگری، بیمه و… را به کاربران ارائه می‌کند‍.

به گفته خلیلی، 22 درصد سهم بازار کارتخوان‌ها در اختیار به‌پرداخت ملت است که از لحاظ میزان تراکنش نسبت به تعداد پایا نه‌ها بالاترین رتبه را دارد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی و معرفی برندگان جشنواره «کوروش ـ به‌پرداخت» اظهار داشت: «در کوروش‌مال علاوه بر امکان خرید با کارتخوان‌ به‌پرداخت ملت، با اپلیکیشن سکه و از طریق QR پذیرنده‌ها نیز می‌توان اقدام به خرید بدون کارت کرد. درواقع اگر کارت بانکی شما همراهتان نباشد، راحت‌ترین کار استفاده از اپلیکیشن سکه است. چراکه هر پذیرنده یک QR دارد که در صورت نصب سکه و اسکن QR با گوشی، پرداخت شما با رمز دوم به‌راحتی قابل انجام است.

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت یادآور شد: «از دو سال و نیم پیش که همکاری با کوروش‌مال را آغاز کردیم، هر شش ماه یک قرعه‌کشی داشتیم که امروز شاهد برگزاری پنجمین دوره آن را هستیم.

وی خاطرنشان کرد: «در این جشنواره، هر 100هزار تومان خرید یک برگ امتیاز به همراه داشت و بر این اساس حدود 400هزار برگ امتیاز برای قرعه‌کشی جمع آوری گردید.

 

منبع: به پرداخت ملت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  5