رشد زنجیره ای محصولات ایران کیش در سال ۹۸

ایران کیش به دنبال ایجاد یک تراکنش امن با هدف ارائه سرویس مطلوب به مشتری تلاش داشته تا در راستای تعامل بیشتر با شبکه پرداخت، محصولات متنوع تری را البته با کیفیت بهتر ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی ایران کیش ، شبکه پرداخت اجزای مختلفی دارد، اگر سوییچ شتاب و شاپرک را کناربگذاریم، بانک پذیرنده بانک صادرکننده کارت و خود پذیرنده و دارنده کارت اجزای این شبکه پرداخت هستند دراین میان ایران کیش میباست سعی کند تا با ایجاد فضایی مناسب بازوهای مختلف این شبکه هر کدام وظایف خود را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانند.

ازهمین رو این شرکت یکی از موارد قابل اهمیت را دراین می داند تا محصولات و خدماتش هرگز به صورت جزایر جداافتاده‌ای از یکدیگر نباشد، بلکه تمامی آنان در ارتباط با یکدیگر عمل کنند و البته در کنار هم توسعه یابند چیزی شبیه به یک زنجیره .  درادامه نگاهی کوتاه به این زنجیره به هم پیوسته ایران کیش ی خواهیم داشت.

*پات

اپلیکیشن پات ، یکی از کلیدی ترین محصولات این زنجیره است ، نرم افزار پرداختی که تلاش داشته تا در طول مدت فعالیت خود هر ماه یک یا چند قابلیت جدید به خود اضافه کند، سامانه پرداخت موبایلی پات منظومه ای از خدمات مالی، رفاهی و … را به صورت امن، سریع و ساده به همراهان خود ارائه میدهد،  در کنار این از برخی مزایایی بهره مند است که در سایر اپلیکیشن هاکمتر می بینیم. نرم افزار پات خیلی فراتر از پرداخت قبوض و شارژ و … درطول دوسال اخیر رشد داشته است. این نرم افزار به عنوان نخستین نرم افزار چند زبانه پرداخت که قابل استفاده برای روشندلان به صورت شنیداری نیز هست، یکی از محصولاتی است که ایران کیش امسال به طور ویژه به آن توجه داشت.

*درگاه پرداخت اینترنتی

ایران کیش موفق شده تا در ماه های گذشته رشد چشمگیر و فراتر از انتظاری در درگاه های پرداخت اینترنت داشته باشد . درگاه پرداخت اینترنتی ایران کیش در سال جدید تراکنش های مالی مطلوب تر و گسترده تری برای وب سایت ها، فروشگاه های اینترنتی و سایر پایگاه های تجارت الکترونیکی فراهم کرده است و بناست تا موارد بیشتری را نیز تحت پوشش خود قراردهد. افزایش پنج برابری تراکنش ها در درگاه های اینترنتی این شرکت بیانگر موفقیت ایران کیش دراین حوزه طی سال جاری  است.

*صندوق فروشگاهی (هایپرپات)

از سویی دیگر هایپرپات،یا صندوق فروشگاهی ایران کیش نیز جزو ابزارهایی است که این شرکت آن را در سال 98 فراموش نکرده است. صندوق فروشگاهی یا هایپرپات اطلاعات خرید، فروش و سایر هزینه‌ های یک واحد شغلی را به صورت مکانیزه ثبت و محاسبه کرده و در خاتمه برای مشتریان خود براساس خرید انجام شده امکان صدور فاکتور به همراه جزئیات را فراهم می کند ، همچنین هایپرپات به جهت مدیریت و تسریع در امور از بارکدخوان و چاپگر صورتحساب نیز استفاده می کند ، این روش شیوه ای نوین در مدیریت هزینه های یک کسب و کار می باشد که با پیشرفت تکنولوژی در همه جای دنیا فراگیر شده است. مزیت توسعه روش های نوین استفاده از هایپرپات به عنوان مکمل پاپانه های فروش (pos) برای مشتریان زمینه های لازم در مواردی از جمله : سرعت کار ، کاهش خطا ، مدیریت مالی ، استفاده بهینه از منابع و … را مهیا کرده است . یکی دیگر از مهمترین مزایای هایپرپات واگذارنمودن رایگان این ابزار به عنوان تجهیزاتی ماندگار و گران قیمت به پذیرندگان منتخب است. در فروش صندوق های فروشگاهی در حال حاضر این شرکت بازارهای هدف خاصی را مدنظر قرارداده و تا پایا ن امسال عرضه چند هزار از آن در دستورکار است.  

*هم پات

M-POS یا هم پات نسخه کارتخوان فروشگاهی ایران کیش است که از طریق اتصال به موبایل یا تبلت و … امکان انجام تراکنش بانکی ایجاد می شود. استفاده ازاین مدل کارتخوان، برای اشخاصی که دارای مشاغل سیارهستند،کاربرد عملیاتی بیشتری دارد چرا که حمل و نقل این دستگاه به راحتی انجام می شود.پایانه های M-POS هزینه ای به مراتب ارزانتر از پایا نه های موجود دارند، کاهش‌ در هزینه های مربوط به رسید تراکنش(با حذف رسید کاغذی) و افزایش سرعت انجام تراکنش با استفاده از بستر دیتای سیم کارت از ویژگی های این محصول است.  در عین حال که امکان ارسال رسید توسط پیامک و یا ایمیل نیز از طریق آن ها وجود دارد . ویژگی های هم پات ، باعث شده تا این محصول نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان در سال 98 روبه روشود.

*Pin pad

پین پد ابزاری برای جلوگیری از پژواک (بلند اعلام کردن ) رمز که به صورت یکپارچه و متمرکز در یک دستگاه ارائه شده ،بارکد ، کارتخوان بانکی ، چاپگر رسید پرداخت و … را نیز در خود می تواند داشته باشد . محصولی که  به صورت رایگان در اختیار پذیرندگان قرار گرفت .پین پد ابزاری است که مانع جلوگیری از تعویض کارتخوان های قدیمی نیز شد . پذیرندگان طی ماه های گذشته استفاده از پین پد را به عنوان راهکار مناسبی برای امنیت مشتری و البته سرعت دانسته اند  .

*دستگاه های کارتخوان

دستگاه های کارتخوان ایران کیش اما همچنان به عنوان یکی از بزرگترینها و برترین های این شرکت هستند . ایران کیش همواره  از لحاظ تعداد پایا نه های فروش در میان سایر شرکت های پرداخت دست برتری دارد. این شرکت یکی از سردمداران ، پرداخت الکترونیک ی در حوزه دستگاه های کارتخوان و pos بوده است و با ارتقا و بهبود دستگاه های خود یکی از بزرگترین های کشور در این عرصه باقی مانده . ازهمین رو بی تردید این محصول به عنوان قدیمی ترین و البته پرتراکنش ترین محصولات ایران کیش در راستای این زنجیره مشغول به فعالیت است. هرچند سیاست این شرکت در سال جدید آن بوده است تا در کنار دستگاه های کارتخوان ، حضور خود را در سایر محصولات خود از جمله پات و درگاه های اینترنتی گسترش دهد اما هیچ گاه ازاین محصول نیز غافل نشده است.

*مسیر آینده

ایران کیش در پس تمامی این محصولات تلاش دارد تا با شناسایی نقش‌های کلیدی در شبکه پرداخت شرایطی را فراهم کند تا نتیجه آن ایجاد محیط تعاملی برای رشد و تعالی طرف‌های درگیر در پرداخت باشد. این شرکت درطی ماه های گذشته سعی کرده است تا این مهم را به صورت جدی تری انجام داده و به ثمر بنشاند . در همین راستا طی هفته های آتی گام های موثرتری را نیز دراین زمینه برخواهد داشت.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =