بیت کوین وارد کانال ۶۰۰۰ دلار شد/ کاهش ۷ درصدی قیمت بیت کوین

ادامه روند نزولی بیت کوین؛

قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال وارد روندی نزولی شده است که همچنان ادامه دارد. بیت کوین امروز با کاهش ۷ درصدی حدود قیمت ۶,۷۱۷ دلار معامله می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، Filbfilb یکی از تریدرهای معروف که معمولا پیش بینی های او در خصوص قیمت بیت کوین درست از آب در می آید، پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا ۶۰۰۰ دلار هم می رسد و در حال حاضر خبری از روند صعودی بازار وجود ندارد.

سایر ارزهای دیجیتال نیز با کاهش قیمت مواجه شده اند. اتریوم دومین ارز دیجیتال برتر با کاهشی بیش از ۱۰ درصد مواجه شده است و در حال حاضر قیمت آن ۱۳۵ دلار است.

XRP نیز کاهش قیمت ۸ درصدی را شاهد است که قیمت را به ۰.۲۱ دلار رسانده است.

Filbfilb پیش بینی کرده است که تارگت بعدی قیمت بیت کوین ۶,۱۶۶ دلار است. تحلیلگران زیادی سطح حمایتی ۶۰۰۰ دلار را تارگت بعدی بیت کوین پیش بینی می کنند. به عقیده تحلیلگران، این سطح حمایتی برای بیت کوین بسیار مهم است و مانند روند بازگشتی عمل می کند.

Dave the wave یکی از تحلیلگران شناخته شده، بهترین زمان خرید بیت کوین را در محدوده قیمتی میان ۶۸۰۰ تا ۵۸۰۰ در نظر گرفته است. به عقیده وی خرید بیت کوین در این رده قیمتی بسیار مناسب است زیرا قیمت پایین تر از این سطوح نمی رود.

تمام ارزهای دیجیتال با کاهش روبرو شده اند. در میان 10 ارز دیجیتال برتر اتریوم و EOS با کاهش ۱۰ درصدی بیشتر ریزش قیمت را شاهد بوده اند.

 

منبع: mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  6