نخستین برنده ویژه جشنواره طلایی ایران کیش و بانک تجارت مشخص شد

امیر خیاطان برنده خوش شانس یک دستگاه پژو 206 در سومین جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مجتمع تجاری الماس شرق استان خراسان رضوی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی ایران کیش ، در آخرین مرحله قرعه کشی این جشنواره در مجتمع تجاری الماس شرق خراسان رضوی ، نخستین جایزه ویژه که یک دستگاه خودرو پژو 206 بود به امیر خیاطان پذیرنده مشهدی رسید. در این مرحله از قرعه کشی مسئولین ارشد بانک تجارت و ایران کیش حضور داشتند.

این در حالی است که سومین مرحله قرعه کشی جشنواره طلا یی مشترک بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش ویژه مراکز تجاری منتخب در سراسر کشوردر بندر انزلی نیز برگزار شد.

جشنواره طلا یی مشترک بانک تجارت و ایران کیش از ابتدای سال 98 در مراکز تجاری استان های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی کلید خورده است.

دراین دوره از جشنواره به قید قرعه برای خریدارانی که با کارت بانکی خود در طول زمان برگزاری جشنواره در مراکز تجاری این استان ها از طریق پذیرندگانی که دارای پایا نه های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت می باشند خرید می کردند ده ها کارت هدیه 1.000.000 ريالی و همچنین به پذیرندگان ده ها جایزه 5.000.000 ريالی اهدا شد.

جایزه ویژه این جشنواره اهدای خودرو کیا ریو، دامای ایکس 5 و پژو 206 در مراکز تجاری این استان ها است  که در چهارمین و آخرین مرحله به برنده خوش شانس اهدا می شود و مجتمع تجاری الماس شرق استان خراسان رضوی نخستین مرکز تجاری بود که برنده جایزه ویژه خود را شناخت.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  7