رمز دوم یکبار مصرف (پویا ) کارت های بانک رفاه عرضه شد

بانک رفاه در راستای ارتقاء امنیت خدمات بانکی به مشتریان، خدمت جدید “رمز دوم یکبار مصرف (پویا ) کارت” را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، امکان فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف (پویا ) برای کارت های برداشت از حساب مشتری (انواع رفاه کارت های همراه) میسر شد. این رمزها فقط یکبار و برای 120 ثانیه اعتبار دارد، از این رو امنیت تراکنش ها را افزایش می دهد.
بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رمز دوم یکبار مصرف در همه بانک ها از نیمه دی ماه سالجاری برای تمامی تراکنش های بدون حضور کارت به صورت اجباری، اجرایی خواهد شد.

ویژگی های استفاده از رمز پویا، کاهش مخاطرات امنیتی در هنگام انجام تراکنش های مالی بدون حضور توسط مشتریان، افزایش ضریب امنیت دارندگان رفاه کارت، ارتقاء امنیت پرداخت و کاهش احتمال سوء استفاده سودجویان از کارت های بانک رفاه در تراکنش های بدون حضور است.

گفتنی است، فعال سازی رمز دوم پویا در بانک رفاه تنها از طریق دستگاه های خودپرداز بانک رفاه و با استفاده از کارت مورد نظر مشتریان بانک قابل انجام است و اعلام هرگونه اقدامی غیر از آن جعلی و در جهت سرقت اطلاعات کارت بانکی مشتریان است.

همچنین یادآوری می شود، برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف (پویا )لازم نیست اطلاعات حساس کارت مثل رمز دوم و CVV2 را در هیچ سایت اینترنتی و یا درگاه بانکی وارد کنید.

مشتریان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی https://www.refah-bank.ir مراجعه و یا با شماره 8525-021 مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) تماس حاصل کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  35  =