نسل جدید خودپردازهای فراهوشمند در ITE2019 رونمایی می شود

شرکت فناوری زنجیره بلوکی سبحان با معرفی نسل جدید خودپردازهای فراهوشمند با نام تجاری اکسفا برای اولین بار در ایران، به پنجمین همایش تراکنش ایران می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شرکت سبحان در دومین سال فعالیت خود توانسته در زمینه فناوری بلاک‌چین مشاوره‌های خوبی به مشتریان خود بدهد.
 
شروع یک تحول
 
سبحان نام تجاری است که تحت عنوان شرکت سبحان اکس از سال ۱۳۹۷ در اداره ثبت شرکت های استان تهران ثبت گردیده است. تمرکزاین شرکت بر روی گسترش فرهنگ، آموزش، مشاوره و راه‌اندازی پلتفرم‌هایی بر پایه فناوری بلاکچین است. شرکت سعی کرده که بهترین خدمات را مطابق با نیاز مشتریان ارائه کند. جرقه تشکیل این شرکت زمانی زده شد که ماهیت اینترنت تغییر یافت و از فضای اطلاعات و داده‌ها به اینترنت ارزش ما تبدیل شد.
 
به همین دلیل شرکت سبحان با درک این نیاز پا به عرصه وجود گذاشت. شرکت از همان ابتدا تلاش کرد تا با ارائه مدل های نوآورانه از مرحله آموزشی تا مشاوره و پیاده سازی تحت فناوری‌های نوین انقلاب صنعتی از جمله فناوری بلاکچین، کارآفرینان دولتی و خصوصی را راهنمایی کند تا قادر به ایجاد سازمان‌های موفق و پایدار شوند.

شرکت در راستای کمک به مشتریان خود طرح‌های کاربردی، اپلیکیشن ‌ها، تحلیل‌ها و اخبار، که توسط بهترین تیم‌های متخصص داخلی و خارجی تولید کرده و در قالب الکترونیکی، دیجیتال، چند رسانه‌ای، مجله و کتاب منتشر می‌کند. این شرکت تلاش دارد تا به مشتریان برای ترسیم چشم‌انداز موفقیت یاری برساند.
 
محصولات و خدمات
 
شرکت سبحان خدماتی همچون توسعه نام تجاری مشتریان و رقابت پذیرکردن خدمات و محصولات انها؛ آموزش کاربرد بلاکچین در صنایع و خدمات و کسب اعتماد مشتریان با تضمین بهترین کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است.
 
مهمتر اینکه خدمات بلاکچین در قالب آموزش، رویدادها، سخنرانی‌ها، مشاوره، کارگاه‌های آموزشی، سمینارهای تخصصی و عمومی و مشاوره و پیاده‌سازی ارائه می‌شود. ارائه مجموعه خدمات همچون آکادمی‌های آموزشی، مجله و رسانه‌های مکتوب، رسانه‌های دیجیتال، گروه‌های تخصصی، مشاوران آگاه و ارتباطات گسترده بین‌المللی در سطح آسیا و جهان به بهترین نحو، شرایطی را فراهم می‌کند تا شکاف بین دانش داخلی و جهانی را پر شده و فناوری‌های جدید و در حال رشد به صورت اصولی و بنیادی پیاده‌سازی شود.

شرکت سبحان به منظور تحقق این مهم مشاوره بلاکچین سازمانی،خرید وفروش ارزهای دیجیتال ،برگزاری رویداد ودوره‌های اموزشی، سرمایه‌گذاری، اطلاع‌رسانی رمزرزها، مشرکت در اجرای ICO  را به مشتریان می‌دهد.
 
اهداف
 
مهمترین هدفی که شرکت سبحان برای خود مشخص کرده این است که سازمان‌های موجود در کشور ضمن بهره‌گیری از فناوری‌های نوین هم طراز با سازمان‌های مشابه جهانی شوند. االبته کاربرد زنجیره بلوک ی یا بلاکچین تنها زمینه ارزهای دیجیتال محدود نمی‌شود. این تکنولوژی نو ظهور توانایی وسیعی درپیاده‌سازی زیرساختی امن و قابل اتکا در بسیاری از حوزه‌های صنعتی و مالی را دارا است.
 
به همین دلیل این شرکت یک اکوسیستم مستقل و در عین حال مرتبط با اکوسیستم‌های محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با ارائه مناسب‌ترین و دقیق‌ترین خدمات در قالب آموزشی و افزایش آگاهی و آخرین تحولات به بنیانگذاران، سرمایه گذاران، کارکنان، مشتریان  را طراحی کرده است تا هدف توسعه همه‌جانبه و پایدار محقق شود. با توجه به اینکه بسیاری از فناوری بلاک‌چین  به عنوان انقلاب صنعتی چهارم یاد می‌کنند به همین دلیل باید این موضوع مورد توجه گسترده سیاست‌گزاران قرار بگیرد.
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ITE2019
 
شرکت فناوری زنجیره بلوک ی سبحان  ضمن شرکت در پنجمین همایش تراکنش ITE2019 که از28 ابان ماه تا 30 آبان ماه در بوستان گفتگو، نسل جدید خودپرداز های فراهوشمند (Cryptocurrency Teller Machines)  که در شرکت فناوری سبحان تحت نام تجاری (برند) اکسفا Exfaبرای اولین بار در ایران طراحی و ساخته شد، رونمایی می‌کند. محسن سبحانی مدیرعامل شرکت فناوری سبحان این دستاورد را مصداق دقیق پیاده‌سازی فناوری در سطح بین‌المللی توسط متخصصان ایرانی دانست و گفت:« تدوین دانش فنی و ساخت این دستگاه قدمی بزرگ در صنعت بانکداری و مالی داخلی خواهد بود.

CTM با کلیه پلتفرم‌های مهم رمز ارز ها سازگاری دارد و علاوه بر ارائه خدمت در پلتفرم‌هایی نظیر بیت‌کوین، اتریم و چند پلتفرم دیگر امکان انطباق با رمزارز های دیگر از جمله رمزارز ملی را نیز دارد. چابکی و سرعت در سطح استانداردهای بانکی مهمترین خصوصیات مهم این دستگاه است و قابلیت احراز هویت، خرید و فروش طیف گوناگونی از رمزارز ها توسط کارت‌های بانکی، وچر پرفکت مانی، ویزا کارت، مسترکارت یا هر کارت دیگری که مورد نیاز باشد برای این دستگاه قابل تعریف و استفاده است.
 
در دنیای غیرمتمرکز فناوری، زنجیره بلوک ی و رمزارز های مبتنی بر آن تمرکززدایی اصل اول فعالیت است ولی درک شرکت ما از این فناوری این است که تمرکززدایی فقط در سطح ساختاری صورت می‌گیرد و نه در سطوح عملکردی و اهداف، بنابراین هر سیستم و سازمان متمرکزی می‌تواند از این فناوری برای بهره‌وری در عملکرد خود، ضمن حفظ امنیت و حریم خصوصی در جهت رسیدن سریع‌تر و از روش‌های اصولی‌تر و بهتر بهره برداری کند.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  18