بانک صادرات و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر اسپانسر طلایی ITE 2019

بانک صادرات و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، در سطح اسپانسر طلایی در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران حاضر شده و جدیدترین محصولات خود را در غرفه 36 سالن تهران، به نمایش می‌گذارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، این دو مجموعه با آخرین محصولات و خدمات فناورانه خود به نمایشگاه تراکنش ایران می‌آیند.
 
بانک صادرات ایران، یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بانک‌های ایرانی است که در سال ١٣٥٨ به دنبال اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی، «ملی» اعلام شد و پس از ٣٠ سال، در راستاي اجرای اصل ٤٤ قانون اساسی، در ١٩ خردادماه سال ١٣٨٨ به جرگه بانک‌های خصوصی پيوست. بانک صادرات ، اکنون به عنوان بزرگ‌ترين بانک خصوصی و بورسی کشور شناخته می‌شود و بر ارائه خدمات و محصولات فناورانه، تاکید دارد.
 
شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، وابسته به بانک صادرات نیز، در سال 1386، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه به منظور ارائه راهکارهای جامع فناوری مورد نیاز بانک‌ها و دیگر موسسات مالی و اعتباری، طراحی و اجرای اتوماسیون‌های بانکی، ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و بانکی اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، واردات و فروش کارت‌های الکترونیک هوشمند، پیاده‌سازی سامانه‌های امنیتی مرتبط به حوزه پرداخت، شخصی‌سازی کارت‌های هوشمند و اخذ نمایندگی‌ها و سایر فعالیت مرتبط تاسیس شد.
 
بانک صادرات و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، اسپانسر طلا یی ITE 2019 هستند و جدیدترین خدمات و محصولات خود را در غرفه 36 سالن تهران، به نمایش می‌گذارند. توضیحات مدیران مربوطه در مورد چگونگی حضور در نمایشگاه، به زودی منتشر می‌شود.
 
مرکز فابا ، پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران را 28 تا 30 آبان سال جاری در «نمایشگاه گفت‌وگو»، برگزار می‌‌کند.

 

منبع: ستاد خبری رویداد ITE

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +    =  17