ایران ارقام محصولاتش را در نمایشگاه تراکنش ایران معرفی می کند

شرکت ایران ارقام در پنجمین نمایشگاه تراکنش به معرفی محصولاتش خواهد پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در سمینار معرفی محصولات و خدمات انبار داده شرکت‌های مهندسی یاس ارغوانی با سامانه هوشمند نمو داده (سهند)، آیریس ویراویژن با راهکار جامع بانکداری شرکتی Bank on Corporate، مگفا با پلتفرم تحلیل کلان داده مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (بیگ مهر) و ایران ارقام با محصول انباره داده و هوش تجاری شناسایی مشتریان (KYC) به ارائه محصولات و انتقال تجربیات خود خواهند پرداخت.

شرکت ایران ارقام با معرفی محصول «انبارداده و هوش تجاری شناسایی مشتریان (KYC)» به سمینار معرفی محصولات و خدمات انبار داده که در حاشیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می‌شود، می‌آید.
 
هفته آینده پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می شود و قرار است سمینار معرفی محصولات و خدمات انبار داده برای اولین بار در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شود، بر همین اساس قرار است شرکت‌های برتر ارائه دهنده محصولات و خدمات انبار داده در این سمینار حضور پیدا کنند و به معرفی محصولات خود در حوزه بانکی بپردازند. «حمید اسلامی» دبیر علمی این رویداد را برعهده دارد.
 
قرار است در این رویداد، محصولات و خدمات بانکی مبتنی بر انبارداده در سه زمینه تنوع محصولات و خدمات، تکنولوژی های تولید و همچنین فرآیندهای تولید با حضور جمع کثیری از صاحب نظران و فعالان این حوزه به بحث و بررسی گذاشته شود.
 
شرکت ایران ارقام با بیش از نیم قرن تجربه در ارائه محصولات و راه کارهای بانکی، همواره منشا خدمات موثر در بخش بانکی کشور بوده است و تلاش دارد تا با ارائه به‌روزترین محصولات و همگام با پیشگامان این صنعت درجهان، گامی در راستای پیشبرد اهداف نظام بانکی کشور بردارد.
 
خدمات و محصولات شرکت ایران ارقام در حوزه سخت افزاری شامل فروش تجهیزات بانکی از قبیل دستگاه های خودپرداز و CRS و همچنین ارائه خدمات پشتیبانی این محصولات توسط شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور است. همچنین در کنار ارائه محصولات سخت افزاری، شرکت با ارائه راهکارهای نرم افزاری بانکی مثل سوییچ بانکی سبا و با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین تیم های توسعه و پشتیبانی نرم افزار در کشور به فعالیت می‌پردازد.
 
این شرکت مفتخر است که به طیف وسیعی از سازمان ها و شرکت های بزرگ کشور همکاری و به ارائه خدمت مشغول است. ایران ارقام تمامی مشتریان خود را شرکای استراتژیک خود دانسته و تلاش دارد همچون گذشته بالاترین سطح سرویس را در اختیار آنها قرار دهد.
 
در این نشست تخصصی شرکت‌های مهندسی یاس ارغوانی با سامانه هوشمند نمو داده (سهند)، آیریس ویراویژن با راهکار جامع بانکداری شرکتی Bank on Corporate، مگفا با پلتفرم تحلیل کلان داده مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین (بیگ مهر) و ایران ارقام با محصول انباره داده و هوش تجاری شناسایی مشتریان (KYC) به ارائه محصولات و انتقال تجربیات خود خواهند پرداخت.
 
از جمله مباحثی که در این نشست تخصصی به گفت‌وگو و بحث گذاشته می‌شود می‌توان به سوالاتی چون، چه محصولات و خدماتی مبتنی بر انبار داده در حال حاضر در اکوسیستم بانکی کشور در حال تولید است و در این اکوسیستم جای چه محصولات و خدمات دیگری در راستای بانکداری دیجیتال و بر اساس تجربیات جهانی خالی ست؟ محصولات و خدمات تولیدی حال حاضر در بانکداری ایران از چه تکنولوژی ها و پلتفرمهایی استفاده می کنند؟ در تیمهای تولیدی افراد تیم ها دارای چه تخصص‌هایی می باشند؟ و فرآیندهای تحلیل، طراحی، تولید تا تست و پشتیبانی چه مسیری را بین اعضای تیم ها به منظور کاهش میزان باگها و مغایرتها طی می کند به طوریکه همچنان روحیه خلاقیت و نوآوری در بالاترین سطح در تیم ها حفظ شود، اشاره کرد.
 
نشست تخصصی انبار داده در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در تاریخ 29 آبان از ساعت 14 الی 16 در محل نمایشگاه گفت‌وگو برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  +    =  45