پرداخت نوین، میزبان روسای پلیس فتا و خبرنگاران/ایمن سازی خدمات پرداخت سرعت می گیرد

مدیرعامل شرکت پرداخت نوین رویکرد مجموعه اقتصاد نوین را ادامه‌ی تعاملی دانست که آغاز شده است و ابراز امیدواری کرد که روند ایمن سازی خدمات پرداخت در آینده سرعت بیش‌تری بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،جلسه مدیران شرکت پرداخت نوین و روسای پلیس فتا ی تهران بزرگ عصر روز یکشنبه نوزدهم آبان ماه ۹۸ ، با موضوع امنیت خدمات پرداخت برگزارشد.

در این جلسه مدیران شرکت پرداخت نوین میزبان سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا ی تهران بزرگ و سرهنگ داوود معظمی گودرزی جانشین پلیس فتا ی پایتخت بودند و در رابطه با امنیت خدمات پرداخت و روش های بهبود و ایمن سازی هرچه بیش تر این فضا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پس از برگزاری این جلسه، نشست خبری رییس پلیس فتا ی تهران و خبرنگاران حوزه های اقتصاد و خدمات پرداخت برگزار شد.

در آغاز جلسه دکتر وحید حجتی ضمن خیرمقدم به خبرنگاران اعلام کرد که در جلسه با فرماندهان پلیس فتا به نقطه نظرات مثبت و راهکارهای بسیار خوبی دست یافتند.

وی ضمن بیان اینکه رویکرد مجموعه اقتصاد نوین ادامه‌ی تعاملی است که آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد: با ادامه‌ی این جلسات روند ایمن سازی خدمات پرداخت سرعت بیش‌تری بگیرد.

در ادامه حاضرین سوالات مختلفی را در رابطه با کلاهبرداری های اینترنتی و آخرین اقدامات پلیس فتا از سرهنگ کاظمی پرسیدند.

در پایا ن این نشست رییس پلیس فتا ی تهران، با اعلام این که این جلسات با هدف ارائه راهکارهای نوین جهت ارتقای امنیت خدمات پرداخت با بانک ها و شرکت های مختلف خدمات پرداخت ادامه خواهد داشت، شرکت پرداخت نوین را جزو شرکت های ایمن در حوزه خدمات پرداخت دانست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  24