امنیت ۱۰ برابری ریپل در پرداخت های بین المللی نسبت به ارز فیات

طبق مطالعات شرکت ریپل، امنیت در پرداخت های بین المللی ۱۰ برابر بیشتر است. یا همانطور که تیم ریپل می گوید، در تراکنش های بین مرزی یک دهم ارز فیات نوسان دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، طبق گفته شرکت ریپل در پرداخت های بین المللی نوسان XRP یک دهم ارز فیات است.

سیستم فعلی سوئیفت(SWIFT) به حدی کند است که ریسک پرداخت های بین المللی را بیشتر می کند.

زمان پرداختهای XRP آنقدر سریع است که می توان از ریسک نرخ ارز چشم پوشی کرد.

طبق مطالعات شرکت ریپل ، امنیت XRP در پرداخت های بین المللی ۱۰ برابر بیشتر است. یا همانطور که تیم ریپل می گوید، در تراکنش های بین مرزی یک دهم ارز فیات نوسان دارد.

رئیس بازارهای سازمانی جهانی ریپل Breanne Madigan، روز پنجشنبه در توییتر حاضر شد تا در مورد این انتقاد بی اساس مبنی بر اینکه دارایی های دیجیتال با توجه به نوساناتشان دیر رسیده اند شفاف سازی کند.

مقایسه نوسانات ریپل با پرداخت های بین مرزی سنتی
سوئیفت استاندارد بین المللی فعلی برای پرداخت های بین مرزی، یک موسسه ۴۶ ساله براساس استانداردهای تکنولوژیکی قدیمی است.

انجام انتقال وجه بین المللی از طریق سوئیفت بین ۱ تا ۱۴ روز طول می کشد. شرکت ریپل در تحقیقات خود، به عنوان نمونه انتقال وجه بین دلار آمریکا و پزوی مکزیک (USDMXN) را مقایسه می کند.

سپس این مورد را با استفاده از XRP به عنوان واسطه مقایسه می کند:

این مطالعه نتیجه می گیرد که XRP فقط برای نرخ ارز خطرناک است: اگرشما ارز دیجیتال XRP را برای چند ساعت بین نقل و انتقالات نگه می دارید، یا سوئیفت مدت انجام انتقال های بین المللی را به شدت کاهش می دهد.

از آنجا که انجام یک تراکنش به طور متوسط ​​بین ۵ تا ۷ ثانیه طول می کشد و بعید است شرکت سوئيفت فرآیند خود را بهبود ببخشد، هیچکدام از این مسائل اهمیتی ندارند. مدیر عامل شرکت ریپل برد گارلینگ هاوس در مصاحبه ای که اوایل ماه اکتبر انجام داده بود به این سؤال پاسخ داد.

اگر ۲۷۰۰۰۰ ثانیه (بیش از ۳ روز) را در یک دارایی کم نوسان کم ضرب کنید و آن را با ۳ یا ۴ ثانیه در یک دارایی پر نوسان مانند ریپل مقایسه کنید، مشخص می شود که تراکنش با ریپل نسبت به ارز فیات ریسک نوسان کمتری دارد.

نمودار نوسان ریپل قابل چشم پوشی است
نمودار نوسانات XRP یک نمونه جالب است. این نمودار غیر عادی است زیرا در اصطلاح قیمتی ارز دیجیتال اکثر مواقع ثابت است. با این حال هر کسی که در طول دو سال گذشته در بازار کریپتو حضور داشته است به شما می گوید که این ارز دوره های نوسان شدید نیز داشته است:

و البته این نتیجه مطالعات است. اگر هنگام انجام معامله مجبور شدید برای چند ساعت XRP نگه دارید، ارزش سرمایه شما به میزان قابل توجهی تغییر کند. بعضی اوقات تا ۳۰ درصد.

این کار برای کسی که می خواهد دلار های خود را به پزو تبدیل کند شدنی نیست. اما همانطور که مطالعات نتیجه گرفته اند، بزرگترین دارایی ریپل سرعت آن است:

در نهایت سرعت یک تراکنش ریپل بدین معنی است که زوج های تراکنش اینقدر سریع از یک دارایی دیجیتال خارج و به آن وارد می شوند که نیازی به پوشش ریسک نیست. ریسک حاصل از دارایی دیجیتال بسیار کمتر است.

پس جای تعجبی نیست که گارلینگ هاوس اصرار دارد ریپل در بخش پرداخت بیت کوین را شکست می دهد.

 

منبع: ccn

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  31  =  32