وزیر اقتصاد ITE 2019 را رونمایی می کند

تمرکز ویژه دژپسند بر بانکداری دیجیتال وفین‌تک‌ها؛

وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور و سخنرانی در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران از این رویداد رونمایی و از غرفه‌ها بازدید خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، دیگر مقامات ارشد اقتصادی، بانکی و فناوری نیز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تراکنش ایران حضور خواهند داشت که به مرور در این مورد، اطلا‌ع‌رسانی می‌شود.
 
وزارت امور اقتصادی و دارایی، به عنوان سهامدار اصلی بانک‌های دولتی، نقشی پررنگ در سیستم بانکی کشور دارد. دژپسند وزیر اقتصاد، از ابتدای حضور در این وزارتخانه، روی دو موضوع تمرکز ویژه‌ای کرده است؛ بانکداری دیجیتال و نقش فین‌تک‌ها در تحولات مربوطه. هر دو موضوع، از جمله مباحث ویژه در نمایشگاه تراکنش ایران هستند.
 
این وزارتخانه، اکنون طرح تحول دیجیتالی را در بانک‌های دولتی پیگیری می‌کند. سند بانکداری آینده و تحول دیجیتالی که از سوی معاونت بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، تصویب و منتشر شده است، در یکی از سمینارهای جانبی ITE 2019، نقد و بررسی می‌شود.
 
همچنین جشنواره بزرگ فین‌تک ایران و رویدادهای جانبی آن، در راستای ایجاد تعامل و همکاری بیشتر میان استارتاپ ‌ها و شبکه بانکی و پرداخت کشور حرکت می‌کنند.  
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، به همت مرکز فابا ، 28 تا 30 آبان سال جاری در «نمایشگاه گفت‌وگو»، برگزار می‌‌شود.

 

منبع: ستاد خبری رویداد ITE

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1