صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای شرکت سفیر آبی آرام

شرکت سفیر آبی آرام در راستای اخذ استاندارد های لازم، مجوز سازمان مقررات رادیویی را هم در لیست مجوز های خود قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی شرکت سفیر آبی آرام با دریافت این مجوز علاوه بر تاییده قانونی، این شرکت ‌می‌تواند بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در مصوبه جلسه شماره ۲۰۴ مورخ ۱۳۹۳/۹/۱۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (۱۳۹۳-۰۲۰۴-۱-CRA-FX) به صورت غیر انحصاری با استفاده از شبکه های ارتباطی ایجاد شده از سوی ارائه کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، نسبت به ارائه خدمات به مشتریان مشتمل بر اطلاع رسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات جمع آوری، تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده های آماری خدمات موضوع قرارداد با اشخاص طرف قرارداد را در چارچوب قرارداد منع افشای اطلاعات از طرق زیر اقدام نمایند.

خدمات تماس و ارتباط ورودی شامل: پاسخگویی به تماس های ورودی از طریق تلفن، فکس، پیام کوتاه (SMS)، وب سایت، پست ، پست الکترونیکی و سایر روش های مجاز؛
خدمات تماس و ارتباط خروجی شامل: اقدام به برقراری تماس و ارتباط های خروجی از طریق تلفن، فکس، پیام کوتاه (SMS) وب سایت، پست ، پست الکترونیکی و سایر روش های مجاز جهت پاسخگویی به درخواست ها.

شرکت سفیر آبی آرام به عنوان اولین مرکز تماس مشاء ایران با اخذ مجوز ها و گواهینامه ها از قبیل مجوز نظام صنفی، مجوز واحد فناوری، ISO 18295، اشتهار به کیفیت دو ستاره، مجوز رتبه یک شورای عالی انقورماتیک و …. شناخته می‌شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  5