واکنش ادوارد اسنودن به جهش قیمتی بیت کوین

ادوارد اسنودن، کارمند سابق سیا و افشاگر اسناد فوق محرمانه با انتشار توییتی علاقه پنهان خود را به پیش‌بینی‌های انجام شده در رابطه با قیمت بیت کوین نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بیت کوین که از روز گذشته طی پامپ شدیدی نزدیک به 3,000 دلار افزایش داشت و خود را به مرز 10,300 دلار نیز رساند، هم‌اکنون توجه افشاگر اسناد محرمانه را نیز به خود جلب کرده است.

اسنودن با انتشار تصویر زیر که شاید در نگاه اول برای برخی ناآشنا و نامفهوم به نظر برسد، این علاقه پنهان را نشان داد.

این تصویر مربوط به عکس پروفایل تحلیلگر و شخص ناشناسی که چند ماه گذشته به خاطر پیش‌بینی عجیبی که در رابطه با قیمت بیت کوین انجام داده بود، معروف شد.

طبق گفته این تحلیلگر ناشناس بیت کوین در دسامبر 2018 به کف قیمتی خود رسید، در ماه آوریل قیمت 5,300 دلار را تجربه کرد و نهایتا در جولای امسال به قیمت 9,200 دلار دست یافت.

این پیش‌بینی زمانی عجیب و غیرمعقول به نظر رسید که قیمت بیت کوین برای ماه اکتبر، 16,000 دلار پیش‌بینی شده بود؛ اتفاقی که با نزدیک شدن به اواخر ماه جاری و قرار داشتن بیت کوین در قیمت‌های زیر 8,000 دلار غیرمنطقی به نظر می‌رسید.

تا اینکه با رشد شدید بیت کوین طی 24 ساعت گذشته، ادوارد اسنودن با انتشار این عکس خوشبینی خود را نسبت به آینده قیمت بیت کوین نشان داد.

ماه گذشته اسنودن در واکنش به دادخواست دولت آمریکا که به دلیل تحویل ندادن پیش‌نویس کتاب اسنودن بر علیه او صورت گرفته بود، گفت که در نهایت این شرایط به نفع بیت کوین تمام خواهد شد.

با این حال اسنودن سال گذشته و زمانی که بیت کوین به پایین‌ترین قیمت خود رسیده بود، نظر متفاوتی داشت و گفته بود که احتمال دارد پروتکل بیت کوین از بین برود اما ارزهای دیجیتال با حفظ ارزش خود ماندگار خواهند بود.

 

منبع: arzdigital

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  18