چهار چهره برگزیده صنعت بانکداری معرفی می شوند

به زودی چهار چهره برگزیده در صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی انتخاب می‌شوند. این افراد شامل دو پیشکسوت بانکی، یک مدیر موثر در صنعت پرداخت و یک مدیر موثر در فناوری‌های مالی خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، دومین نشست هیات داوران جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر در صنعت، بانکداری، فناوری و پرداخت، در مرکز فابا برگزار شد و حاضران، شاخص‌های انتخاب برگزیدگان نهایی را تعیین کردند.

در این جلسه احمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان، حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین، ابولقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل بانک مسکن، محمدرضا ساروخانی عضو هیات‌مدیره بانک سینا، علیرضا عیدی‌مراد رئیس هیات‌مدیره شرکت شاپرک ، عباس مرادپور مدیر کل دفتر بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و محمد مراد بیات مدیرعامل مرکز فابا ، حضور داشتند.
 
حاضران در این نشست، شاخص‌های مدنظر، برای گزینش چهره‌های ماندگار را تعیین کردند. به زودی چهار چهره برگزیده در صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی بر اساس همین معیارها انتخاب می‌شوند. این افراد شامل دو پیشکسوت بانکی، یک مدیر موثر در صنعت پرداخت و یک مدیر موثر در فناوری‌های مالی خواهند بود.
 
هیات داوران جشنواره چهره‌های ماندگار، در دو جلسه گذشته تلاش کرده‌اند با تعیین شاخص‌های علمی و کاربردی، ارزیابی دقیقی را برای گزینش‌های نهایی خود انجام دهند.  
 
از برگزیدگان جشنواره چهره‌های ماندگار، همزمان با مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019)، با حضور شخصیت‌ها و فعالان اقتصادی و بانکی، تقدیر می‌شود.
 
مرکز فابا ، این رویداد را  28 تا 30 آبان سال جاری در نمایشگاه گفت‌وگوی شهرداری تهران، برگزار می‌کند.

 

منبع: ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2