روند نزولی آلتکوین ها/ارزهای دیجیتال از دیروز با کاهش مواجه شدند

آلتکوین ها در روند نزولی قرار دارند و این روند ممکن است نشانه ای از اتفاقات بدتر آینده باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، محبوب ترین ارز دیجیتال جهان بخش عمده ای از ۲۴ ساعت گذشته را بدون نوسان پشت سر گذاشت به طوری که بیشترین قیمت روزانه  آن به ۸۴۰۰ دلار رسید. در ساعات پایا نی روز گذشته قیمت بیت کوین با کاهش ناگهانی مواجه شد و با کاهش بیش از ۲ درصدی به کمتر از ۸۲۰۰ دلار رسید. در حال حاضر قیمت بیت کوین ۸,۱۹۲ دلار می باشد.

میانگین حجم معاملات روزانه بیت کوین حدود ۱۵ میلیون دلار می‌باشد، در حالی که سهم بازار آن به ۶۶.۴ درصد کاهش یافته است که کمترین میزان آن از ابتدای ماه آگوست می‌باشد.

یکی از تحلیلگران به اسم filbfilb معتقد است که بیت کوین با کاهش قیمت بیشتری مواجه می‌شود و بار دیگر به کانال ۸۰۰۰ دلار وارد خواهد شد. وی به اعضای کانال تلگرام خود گفت:
میانگین های متحرک در تمام بازه های زمانی به غیر از بازه هفتگی وارد محدوده نزولی شده اند.

نیمه پر لیوان این است که قیمت بیت کوین نسبت به ابتدای سال هم چنان ۱۲۰ درصد افزایش یافته است. قیمت این ارز دیجیتال در ابتدای سال در کانال ۳۰۰۰ دلار قرار داشت.

از طرف دیگر اتر نیز عملکرد بهتری نداشته است و به کانال ۱۸۰ دلار وارد شده است. بالاترین قیمت آلتکوین شماره یک بازار در روز گذشته به ۱۸۷ دلار رسید اما پس از آن وارد روند نزولی شد و با کاهش ۳.۰۷ درصدی به شرایط فعلی دست یافت.

بسیاری از افراد امیدوار بودند که اتریوم به روند صعودی خود ادامه دهد و به قیمت های ۱۹۰ و ۲۰۰ دلار برسد، اما به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال نتوانست حرکت به سمت سطح مقاومتی بعدی را مدیریت کند.

توکن XRP در ۲۴ ساعت گذشته با کاهش جزیی و کمتر از یک درصد مواجه شد و قیمت آن در حال حاضر ۰.۲۸۷ دلار است.

روند نزولی مجدد برای آلتکوین ها
آلتکوین ها در روند نزولی قرار دارند و این روند ممکن است نشانه ای از اتفاقات بدتر آینده باشد.

۲۰ ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار اکثرا کندل استیک های قرمز را نشان می‌دهند، به طوری که EOS  و ترون (TRX)، کاردانو (ADA) بیش از ۵ درصد و چین لینک (LINK) حدود ۹ درصد کاهش قیمت داشتند.

در این بین فقط بیت کوین SV استثنا بوده است که قیمت آن با افزایش حدود ۵ درصدی به ۹۱ دلار رسیده است.

در حال حاضر ارزش کلی بازار ۲۲۲.۳ میلیارد دلار است که بیت کوین ۶۶.۴ درصد آن را در اختیار دارد.

 

منبع: cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄  1  =