بانک اقتصاد نوین به نابینایان خدمات ارائه می دهد

در آستانه روز عصاي سفيد، سامانه خدمات بانکي نابينايان در شعبه ميدان هفت‌‌تير بانک اقتصادنوين رونمايي شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در آستانه روز عصاي سفيد، سامانه خدمات بانکي نابينايان که با هدف تسهيل دسترسي خدمات براي نابينايان گرامي طراحي شده است، در شعبه ميدان هفت‌‌تير بانک اقتصادنوين رونمايي شد.

در آيين رونمايي اين سامانه که با حضور محمد ربيع‌‌زاده معاون کسب‌‏وکار بانک، نمايندگاني از انجمن نابينايان و جمعي از مشتريان نابينا در شعبه ميدان هفت‌‌‌تير برگزار شد، ربيع‌زاده ضمن تبريک روز جهاني عصاي سفيد به نابينايان، جمعيت 180 هزار نفري روشن‌‌دلان کشور را پاره‌‏اي از تن مردم ايران دانست.

او با اشاره به رويکرد بانک اقتصادنوين در ايفاي مسئوليت‌‏هاي اجتماعي، گفت: بانک اقتصادنوين ارائه خدمات بانکي باکيفيت به آحاد جامعه را رسالت خود مي‌‏داند.

معاون کسب‌‌‌وکار بانک اقتصادنوين ضمن ابراز خرسندي از راه‌‌‌اندازي اين سامانه در آستانه روز جهاني عصاي سفيد، افزود: اميدواريم با توسعه اين خدمت در ساير شعب، زمينه براي دسترسي هم‌‌وطنان روشن‌‏دل به خدمات بانکي بيش‏ از پيش فراهم شود.

در ادامه دکتر علي‏‌اکبر جمالي مديرعامل انجمن نابينايان، ضمن قدرداني از بانک اقتصادنوين، ابراز اميدواري کرد که اين سامانه در تمام بانک‏‌هاي کشور راه‌اندازي شود.

در پايان اين مراسم، سامانه ياد شده توسط مهمانان نابينا افتتاح شد و برخي از خدمات آن به‌ صورت نماد ين مورد استفاده قرار گرفت.

گفتني است سامانه ويژه نابينايان، شامل دو بخش سخت‌‏افزاري و نرم‏‌افزاري است و مانيتور بريل دارد که در فرآيند تبديل، دو خروجي صوتي و بريل به کاربران خود ارائه مي‌‏دهد.

 

منبع: روابط عمومي بانک اقتصادنوين

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  3