رتبه ۴۸ سداد در نیلسون ریپورت/صعود ۴ پله ای نسبت به سال گذشته

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در رتبه بندی نشریه تخصصی نیلسون ریپورت سال ۱۳۹۶ رتبه ۶۵ را به خود اختصاص داده بود، اما سال گذشته رتبه ۵۲ را کسب‌ کرد و امسال هم به رتبه ۴۸ رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شرکت پرداخت الکترونیک سداد با هدف ارائه خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک در تیرماه سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. با این حساب می‌توان گفت، سداد یکی از شرکت‌های جوان در حوزه پرداخت است که آمارها نشان می‌دهد توانسته به موازات رقبای خود مسیری رو‌به‌رشد را پشت سر بگذارد. اما این آمارها از کجا نشات گرفته‌اند؟

یازده شرکت psp ایرانی در بین ۱۵۰ شرکت پذیرنده برتر جهان چه جایگاهی دارند؟ / نگاهی به آخرین شماره نشریه نیلسون ریپورت

جدیدترین آماری که منتشر و باعث شد بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت به آن استناد کنند، گزارش نشریه نیلسون ریپورت (Nilson Report) و آماری بود که این مجله از جایگاه شرکت‌های پرداخت جهان منتشر کرده بود.

درحقیقت از بین همه آمار، ارقام و نمودارهایی که در این شماره نشریه تخصصی نیلسون ریپورت منتشر شده است، رتبه‌بندی این نشریه در خصوص شرکت‌های پرداخت برای فعالان صنعت بانکداری و پرداخت کشور از همه جذاب‌تر است. نشریه نیلسون ریپورت به‌عنوان نشریه تخصصی بین‌المللی پرداخت الکترونیک در سپتامبر ۲۰۱۹ در شماره ۱۱۶۱، فهرست ۱۵۰ شرکت پذیرنده برتر جهان در سال ۲۰۱۸ را منتشر کرد.

از جمله شرکت‌هایی که در این رتبه‌بندی ارتقا پیدا کرده بودند، می‌توان به پرداخت الکترونیک سداد اشاره کرد. این شرکت سال ۱۳۹۶ رتبه ۶۵ را به خود اختصاص داده بود، اما سال گذشته با هفت پله رشد رتبه ۵۲ را کسب‌ کرد و امسال هم به روند رو به‌رشد خود ادامه داد و به رتبه ۴۸ رسید. با اینکه از فعالیت سداد زمان زیادی نمی‌گذرد، اما آمارها نشان می‌دهد به‌نسبت رقبای چند ساله خود راه مطلوبی را طی کرده است.

نیلسون ریپورت نشریه‌ای است که بیش از ۴۷ سال به‌صورت اختصاصی در زمینه سیستم‌های پرداخت در دنیا منتشر شده است. فعالیت سداد در حوزه جایگاه‌های سوخت، پرداخت عوارض خروج از کشور، ارائه کارت‌خوان‌های اندرویدی به‌صورت رایگان، پرداخت مبتنی بر کیوآرکد و حمایت از استارت‌آپ‌ها و کسب‌‍وکارهای نوپا نشان از این دارد که سداد قصد دارد سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

 

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  18