دفتر همکاری صادرات محصولات دانش‌بنیان ایران در عراق راه اندازی شد

پس از ترکیه، چین، سوریه، اندونزی و هند؛

ششمین دفترهمکاری برای صادرات محصولات دانش‌بنیان ایران در عراق پس از ۵ دفتر همکاری علمی در ترکیه، چین، سوریه، اندونزی و هند با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد نانو راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، امروز در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو با امضای قراردادی دفتر همکاری‌های علمی و تجاری فناوری نانوی ایران در عراق راه‌اندازی شد.

دکتر رضا اسدی فرد، مدیر کارگروه صنعت و بازار ستاد توسعه فناوری نانو در این مراسم، راه‌اندازی این دفتر را به منظور توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان در این حوزه دانست و گفت: برای توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان نیاز به دسترسی به بازارها داریم.

وی با تاکید بر اینکه بدون داشتن تعامل با کشورهای دیگر صادرات این محصولات میسر نمی‌شود، ادامه داد: بر همین اساس تاکنون ۵ دفتر همکاری در کشورهای ترکیه، چین، سوریه، اندونزی و هند با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد نانو راه‌اندازی شده است.

اسدی فرد با بیان اینکه ششمین دفتر همکاری برای صادرات محصولات دانش‌بنیان ایران در عراق راه اندازی شد، اظهار کرد: این دفتر خدماتی را به شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه ارائه می‌دهد.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  85  =  90