۳۶ سخنران نمایشگاه تراکنش چه کسانی هستند؟

اعلام اسامی سایر سخنرانان طی روزهای آتی؛

تاکنون اسامی 36 نفر از سخنرانان پنجمین نمایشگاه تراکنش اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، پنجمین آی‌تی‌ای، قرار است با سه جشنواره چهره‌های ماندگار، استارتاپ ی شهر هوشمند و فین‌تک در روزهای 28 تا 30‌ آبان ماه سال جاری طیف وسیعی از مدیران، فعالان، کارشناسان، بازیگران صنعت بانکداری، پرداخت، اپراتورها، استارتاپ ‌های شهر هوشمند و فین‌تکی و دیگر صنایع وابسته را گردهم آورد تا آخرین تحولات و موضوعات این عرصه به بحث و گفت‌وگو گذاشته شود.

نزدیک به یک ماه دیگر پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می‌شود؛ نمایشگاهی که در مقایسه با چهار دوره گذشته آن به اذعان مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه تاثیرگذاری بیشتری را بر اکوسیستم استارتاپ ی و نظام بانکداری و پرداخت کشور در شرایط امروز کشور رقم خواهد زد.
 
پنجمین آی‌تی‌ای، قرار است با سه جشنواره چهره‌های ماندگار، استارتاپ ی شهر هوشمند و فین‌تک در روزهای 28 تا 30‌ آبان ماه سال جاری طیف وسیعی از مدیران، فعالان، کارشناسان و ناظران صنعت بانکداری، پرداخت، استارتاپ ‌ها، فناوری و دیگر صنایع وابسته را گردهم آورد و درباره آخرین تحولات و موضوعات مباحثی را به بحث و گفت بگذارد.
 
بر این اساس، تاکنون چهار گروه از سخنرانان سمینارها و نشست های جانبی این نمایشگاه اعلام شده است، اسامی اعلام شده بیانگر حضور شخصیت ها و افراد برجسته و شناخته شده در صنعت هستند که گویای سطح بالای بلوغ نمایشگاه تراکنش ایران در پنجمین دور آن است.
 
در ITE 2019، هفت سمینار تخصصی و شش نشست استارتاپ ی برگزار می‌شود که بیشتر از 80 نفر از چهره‌های بنام صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌های مالی به عنوان دبیران علمی، سخنرانان و اعضای پنل این رویدادها برگزیده شده و می‌شوند.
 
در ادامه اشاره ای داریم به گروه نخست از سخنرانان پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران.
 
شاهین آرپناهی (مدیر عامل شرکت تالیا)، شهریار آل شیخ (معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد)، اصغر باباپور (مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین)، علیرضا بزرگمهری (دبیر و نایب‌رئیس انجمن شرکت‌های نرم‌افزاری) و پرهام بهین‌شاد (مدیر عامل شرکت هدایت هوشمند قرن) از جمله سخنرانان این رویداد بزرگ هستند.
 
همچنین سیدمهدی حسینی (عضو هیات‌مدیره بانک سپه)، محمد ربیع‌زاده (معاون کسب و کار بانک اقتصاد نوین)، علیرضا طلوع (مدیر عامل شرکت مپفا- همراه اول) و محمد فرجود (مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری تهران) نیز به عنوان سخنران در برنامه‌های جانبی نمایشگاه حضور دارند.
 
علاوه بر آن، علی عبدالهی رئیس مرکز فناوری و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی، صادق فرامرزی مدیر عامل شرکت فرابوم، وحید محمودیان مدیر کسب ‌و کار شرکت پرداخت الکترونیک رمیس و مصطفی مرشدی مشاور تحول دیجیتال نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
 
همچنین عباس معمار نژاد معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، نیما نامداری معاون توسعه و نوآوری شرکت ارتباط فردا، محمد نژادصداقت مدیر عامل شرکت داتین، سیدقاسم نعمتی رئیس مرکز فناوری اطلاعات بیمه مرکزی و حامد ولی‌پوری مدیر عامل شرکت بیمیتو نیز به عنوان سخنران به نمایشگاه تراکنش ایران می‌آیند.
 
سعید احمدی‌پویا معاون توسعه کسب‌وکار و هومن امینی مدیرعامل دیجی‌پی، فرهاد اینالوئی معاون فناوری بانک ایران زمین، اسمعیل ثنایی مدیر عامل شرکت آریا همراه و شهاب جوانمردی مدیر عامل هلدینگ فناپ نیز در این 3 روز سخنرانی خواهند کرد.
 
همچنین علی سعدوندی استادیار دانشگاه ولونگونگ، احمدرضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان، سامان کلاهدوز مشاور حوزه فناوری اطلاعات بانکی و علیرضا لگزایی قائم‌مقام مدیر عامل بانک ملت ، دیگر سخنرانان رویدادهای نمایشگاه تراکنش ایران هستند.  
 
سیدضیا ایمانی مدیرعامل بانک سینا، مهرداد حداد رئیس اداره نرم‌افزار بانک پاسارگاد، علی حکیم‌جوادی مدیرعامل هلدینگ به‌سازان فردا و محمدرضا ساروخانی عضو هیات‌مدیره بانک سینا نیز در این همایش سخنرانی خواهند کرد.
 
همچنین محمدرضا عباسی مدیر نظارت بر شبکه پرداخت شرکت شاپرک ، حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه مرکزی، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهدی نصیری عضو هیات علمی دانشگاه شیراز و Devadatta Chandgadkar متخصص بانکداری و پرداخت، به عنوان سخنرانان در رویدادهای نمایشگاه تراکنش ایران حضور دارند.   
 
بر این اساس، تاکنون اسامی 36 نفر از سخنرانان پنجمین نمایشگاه تراکنش اعلام شده است. در روزهای آینده نیز قرار است دیگر سخنرانان این رویداد اعلام شود.

 

منبع: فابا نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =