لزوم سیاست گذاری کلان درحوزه «تیم تجربه کاربری»

مدیرعامل ایران کیش مطرح کرد؛

مدیرعامل ایران کیش گفت: در حال حاضر بسیاری از سازمان ها تیم تجربه کاربری نداشته وظاهرا اعتقادی هم به آن ندارند و این یک ضعف بسیار مهم در هر سازمانی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، مدیرعامل ایران کیش در دومین کنفرانس طراحی تجربه کاربری با اشاره به اینکه قانع کردن مدیران سازمانی که شناخت دقیقی بر کاربرمحور بودن سازمان ندارند یکی از مهم ترین چالش های سازمانی است، اظهار داشت: این موضوع، اهمیت چنین کنفرانسی را دو چندان می کند.

پیمان طبری خاطر نشان ساخت: یکی از اصول مهم در سازمان ها تاکید براهمیت تجربه کاربری است، بنابراین درک تجربه کاربری و مراحل رسیدن به آن از طرف مدیران سازمانی اهمیت ویژه ای دارد.

وی با اشاره به خلا موجود در سازمان ها دراین باره گفت: در حال حاضر بسیاری از سازمان ها تیم تجربه کاربری نداشته وظاهرا اعتقادی هم به آن ندارند و این یک ضعف بسیار مهم در هر سازمانی است.

مدیرعامل‌ ایران کیش دراین پنل‌ همچنین نیازبه سیاست‌گذاری‌های کلان دراین حوزه را یادآور شد.

طبری با تاکید براینکه با ورود به عصر دیجیتال توجه به این مبحث ضروری است اظهار کرد: امروز چگونگی استفاده از تکنولوژی‌های نوین، نگاه های جدیدی را نیز دراین زمینه طلب می کند.

دومین کنفرانس طراحی تجربه کاربری با هدف طراحی تجربه کاربری، هم‌افزایی در جامعه طراحان تجربه کاربری برای یک انقلاب دیجیتال در نسل آینده در دانشگاه تربیت مدرس و با حضور مدیران و متخصصان دراین زمینه برگزار شد.

طراحی محصول، مدیریت محصول، طراحی تجربه کاربری و تدوین استراتژی‌های طراحی در حوزه اپلیکیشن ‌هاووب‌سایت‌های حوزه فین‌تک به‌ عنوان مهم ترین محورهای این کنفرانس عنوان شده بود.

 

منبع: روابط عمومی ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  80