ریپل بیت کوین را پشت سر گذاشت

در حالیکه بیت کوین از لحاظ ارزش بازار با قیمت ثابت یا نزولی مواجه شده، اما ریپل سومین ارز دیجیتال روند بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری دیجیتال ، چندین روز است که بازار ارز های دیجیتال با کاهش روبرو شده است و عده ای با بدبینی های خود مدعی اند که روند خرسی در راه خواهد بود.
بیت کوین برترین ارز دیجیتال ار لحاظ ارزش بازار طی این هفته قیمت ثابت یا نزولی دش ته است. بیت کوین در حال حاضر کمتر از ۸,۰۰۰ دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال امروز با کاهش .۸۳۲ درصدی حدود ۷,۸۴۱ دلار معامله می شود. کمترین قیمتی که بیت کوین در این ماه تجربه کرده است محدوده ۷,۸۰۰ دلار ی می باشد. به نظر می رسد کاهش بیت کوین همچنان ادامه داشته باشد.

اتر دومین ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار نیز با کاهش قیمت مواجه شده است. اتر کمترین قیمتی که در این ماه تجربه کرد ۱۶۷ دلار می باشد و پس از آن توانست عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشد و در این هفته با افزایش قیمت های خود با بالاترین قیمت خود در این ماه یعنی ۱۷۹ دلار برسد. این ارز با کاهش ۲.۶۴ درصدی حدود ۱۷۰ دلار معامله می شود.

اما ریپل سومین ارز دیجیتال برتر روند بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم داشته است و در حال حاضر با افزایش ۴.۲۱ درصدی در حدود قیمت ۰.۲۶ دلار معامله می شود. ریپل طی هفته گذشته با وجود روند نزولی در حدود قیمت ۰.۲۳ دلار نیز معامله می شد.

هفته گذشته خبری مبنی بر اینکه بیت پی، شرکت پرداختی ارز دیجیتال با Xpring، یکی از  شرکت های زیرمجموعه ریپل همکاری می کند تا پرداخت با ریپل را آسان تر کند. ریپل در این سال توسط فوربز به عنوان سومین شرکت برتر از لحاظ کارآفرینی انتخاب شد. به نظر می رسد که ریپل همچنان قصد گسترش شرکت خود و پذیرش افراد استخدامی را دارد.
دیگر ارزهای دیجیتال برتر نظیر EOS و بیتکوین کش با کاهش اندکی مواجه شده اند. اما در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر چین لینک با افزایش ۱۰ درصدی بیشتری افزایش قیمت را داشته است.
به نظر شما روند قیمتی بازار ارز های دیجیتال به چه شکل خواهد بود؟ آیا ریپل می تواند عاملی برای شروع فصل آلتکوین ها باشد؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =