بلاک چین تلگرام اواخر مهر ماه عرضه می شود

طبق ایمیلی که از جانب تلگرام به سرمایه گذاران ارسال شده است، شبکه متن باز تلگرام (TON) در مسیر برنامه ریزی های خود برای عرضه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، میتیا گوروشفسکی (Mitja Goroshevsky) مدیر ارشد فنی TON Labs که استارت آپی در خصوص ایجاد ابزارها برای توسعه دهندگان TON می‌باشد، صحت این ایمیل را تایید کرد و افزود که TON Labs استخر تایید خود را اجرا و مدیریت خواهد کرد.
پستی که در کانال رسمی تلگرام این پروژه منتشر شد اذعان داشت که سرمایه گذاران اصلی، ایمیل هایی از جانب تیم اصلی تلگرام دریافت کرده اند. این پست در ادامه افزود که سرمایه گذاران باید تا ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر ماه)، با استفاده از ایجاد کننده کلید، کلیدهای عمومی خود را در اختیار تلگرام قرار دهند تا توکن های گرام (Gram) خریداری شده خود را دریافت کنند.
قابل ذکر است که این پیام به مسائل نظارتی نیز اشاره کرده و گفته است تلگرام مسئولیت اجرای شبکه را از خود سلب خواهد کرد.
سرمایه گذاران باید تاییدکنندگان را انتخاب کنند. نه تلگرام و نه بنیاد TON پس از عرضه، به عنوان تاییدکننده عمل نخواهند کرد.
طبق گزارش کوین دسک، کد TON در اوایل سپتامبر عرضه شده است و به جامعه امکان می‌دهد تا نودهای کامل، نودهای تاییدکننده و مرورگر بلاک را آزمایش کنند.
طبق توافقنامه های موجود با سرمایه گذاران TON، عرضه این پروژه برای قبل از تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان ماه) برنامه ریزی شده است. این بلاک چین که در اوایل سال ۲۰۱۸ حدود ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده است، تقریبا با پنهان کاری کامل ایجاد شده است. پاول دوروف مدیرعامل تلگرام هرگز وجود TON را به طور عمومی اعلام نکرده است.
تاکنون تنها تایید رسمی، ثبت این پروژه در SAFT (توافقنامه ساده برای توکن های آتی) کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) می‌باشد. این ثبت شامل اسامی گروه تلگرام، پاول دوروف و نیکولای دوروف، برادر مدیرعامل و معمار ارشد TON می‌باشد.

 

منبع: mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄  6  =