پست بانک؛ ارائه دهنده خدمات نوین در روستاها

نماینده گنبد عنوان کرد:

پست بانک ایران با ایجاد 10 هزار دفترخدمات بانکی و ایجاد زیرساختهای لازم بانکی، خدمات خوب و نوینی را در روستاها و مناطق محروم کشور ارائه می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام مدیریت شعب استان گلستان، مهندس عبدالله رستگار نماینده شهرستان گنبد در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با مدیرشعب پست بانک استان ضمن بیان این مطلب گفت: به جهت حضور موثر پست بانک در روستاها و ادامه ارائه خدمات آن به مردم محروم و زحمتکش کشور نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح یک فوریت خروج این بانک از فهرست شرکت های مشمول سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی موافق کردند تا این بانک مردمی بتواند با خیالی آسوده به خدمت رسانی خود در روستاها و مناطق محروم کشور ادامه دهد.

وی افزود: هماهنگی های لازم با استاندار استان صورت گرفته تا مدیران کلیه دستگاه های اجرائی نسبت به واگذاری خدمات خود به دفاترخدمات بانکی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در روستا طبق برنامه پنجم توسعه هرچه سریعتر اقدام نمایند تا امکان بهره مندی روستائیان از خدمات دستگاه های اجرائی در خود روستاها فراهم شود.

گفتنی است: در ابتدای این نشست فاطمه تاجیک مدیر شعب پست بانک استان گلستان گزارشی از عملکرد این استان بویژه در زمینه عملکرد دفاترخدمات بانک شهری و روستایی را ارائه کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  4  =