سرمایه گذاری دپارتمان امنیت داخلی آمریکا روی استارتاپ‌های بلاک چینی

دپارتمان امنیت داخلی آمریکا (DHS) برای توسعه راه حل های امنیتی بلاک چین، ۱۴۳۴۷۸ دلار به Danube Tech اعطا کرد. مدیرکل علوم و فناوری دپارتمان امنیت داخلی آمریکا (S&T) اعلام کرد که با Danube Tech برای کمک به مبارزه با جعل اسناد، گواهینامه‌ها و مجوزها قرارداد بسته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، خدماتی مانند گمرک و حفاظت از مرز ایالات متحده (CBP)، اداره امنیت حمل و نقل و خدمات شهروندی و مهاجرت می‌توانند از راه حل های امنیتی مبتنی بر بلاک چین بهره مند شوند.
«فرآیندهای صدور کنونی اغلب مبتنی بر کاغذ هستند که تبادل داده را مشمل می‌کنند و مستعد ضرر، تخریب یا جعل هستند. S&T در حال بررسی کاربرد بلاک چین و دفترکل غیرمتمرکز (DLT) برای صدور اعتبارنامه دیجیتالی جهت تقویت امنیت و جلوگیری از جعل است.
این جایزه از طریق برنامه نوآوری دانش و تکنولوژی سیلیکون ولی (SVIP) تأمین می‌شود که برای پیشبرد راه حل های امنیتی برای دپارتمان امنیت داخلی آمریکا با بخش خصوصی همکاری می‌کند. شرکت‌های عضو SVIP می‌توانند تا ۸۰۰ هزار دلار برای توسعه و تطبیق فناوری‌های تجاری مورد استفاده امنیت ملی آمریکا دریافت کنند.

 

منبع: coiniran

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  28