اعلام سهمیه جدید فرصت مطالعاتی در انتظار پاسخ بانک مرکزی

رییس سازمان امور دانشجویان اعلام کرد

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه از بانک مرکزی درخواست کردیم که اعتباری برای اعزام‌های جدید در اختیار وزارت علوم قرار دهد، گفت: در صورت دریافت پاسخ مثبت این بانک، سهمیه‌های جدید اعلام خواهد شد در غیر اینصورت سهمیه جدیدی نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، دکتر مجتبی صدیقی ضمن بیان این مطلب به تشریح آخرین وضعیت تامین اعتبار فرصت مطالعاتی خارج از کشور دانشجویان دکتری پرداخت و اظهار کرد: هنوز ظرفیت جدید اعزام دانشجویان به فرصت مطالعاتی برای شش ماهه دوم سال جاری را اعلام نکرده‌ایم زیرا تاکنون تامین اعتبار هم در این زمینه صورت نگرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: ظرفیت اعلامی وزارت علوم برای اعزام دانشجویان به فرصت‌ مطالعاتی خارج از کشور برای شش ماهه اول سال جاری به تدریج در حال تکمیل شدن است و تلاش می کنیم تمامی این ظرفیت‌های اعلام به فرصت مطالعاتی بروند. همچنان که بسیاری از این افراد اعزام شده و تعدادی نیز در مراحل اخذ ویزا و سایر امور قرار دارند.

رییس سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: ظرفیت اعزام های قبل و ظرفیت شش ماهه اول سال در مجموع حدود ۶۰۰ نفر است که حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان نیز ازظرفیت‌های سال گذشته هستند. البته برخی از این دانشجویان ممکن است از رفتن به فرصت مطالعاتی منصرف شوند.

دکتر صدیقی افزود: از بانک مرکزی درخواست کردیم که اعتبار جدید برای اعزام های جدید در اختیار وزارت علوم قرار دهد و در صورت دریافت پاسخ مثبت این بانک، سهمیه جدید اعلام خواهد شد در غیر اینصورت سهمیه جدیدی نخواهیم داشت.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  45