بیت کوین می تواند باعث اوج گرفتن این ۳ آلتکوین شود

با ادامه کاهش قیمت بیت کوین به عنوان بزرگترین دارایی ارز دیجیتال، چندین دارایی کریپتوی غیر بیت کوین دیگر که به آنها آلتکوین (Altcoin) می‌گویند، پس از ماه ها کاهش قیمت به روند صعودی و افزایش قیمت متوسطی دست یافتند. نیکلاس مرتن، میزبان و خالق یکی از کانالهای یوتیوب به نام DataDash، سه آلتکوین را نام برد که انتظار دارد بیشترین رشد را در طول سال آینده داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یا توکن ها به شدت به حدس و پیش بینی وابسته است و چون بازار عمدتا قانونگذاری نشده است، هرکسی وارد این کار شود باید آمادگی از دست دادن کل سرمایه خود را داشته باشد.
مرتن طی مصاحبه ای در تاریخ ۱۹ سپتامبر گفت: “در این لحظه با نگاهی به سلطه (بیت کوین) بازار به نظر می رسد ما در حال تغییر روند هستیم و اگر بیت کوین دوباره به بالاترین حد خود (۲۰۰۰۰ دلار ) برسد، آلتکوین ها نیز به سود دهی خواهند رسید.
او همچنین توضیح داد: دو چرخه آلتکوین آخری که شاهد آن بودیم در انتهای چرخه کلی بیت کوین رخ دادند که طی آن قیمت بیت کوین به ۲۰ هزار دلار رسیده بود. اولین مورد آن در ابتدای سال ۲۰۱۷ اتفاق افتاد که بیت کوین اوج خود را با ۱۱۰۰ دلار امتحان کرد.
بیت کوین (BTC) یک سال خارق العاده در خصوص قیمت داشته است که با توجه به اطلاعات Messari، از زیر ۴۰۰۰ دلار به بیش از ۱۳۰۰۰ دلار در هر BTC افزایش داشته است. در مقابل، طبق داده های کوین مارکت کپ، بازار آلتکوین با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ ارز دیجیتال ، سال سختی داشته است.
با این حال، این وضعیت می تواند برای آلتکوین تغییر کند. در ادامه مرتن به نمودار سلطه بیت کوین ، سرمایه در بیت کوین را در مقایسه با آلتکوین ها نشان داد. طبق صفحه تحلیلی کانال وی در Social Blade، مرتن معمولاً به این نمودار در کانال یوتیوب خود ارجاع می دهد که بیش از ۳۲۰ هزار مشترک و بیش از ۲۱ میلیون بازدید کننده دارد.
مرتن گفت:

با افزایش سلطه و رشد دارایی اصلی کریپتو، در نهایت پول به حوزه های دیگر وارد می شود. از آنجا که بیت کوین با گذشت زمان رشد خواهد داشت و از آنجا که می خواهیم شاهد رشد کلی قیمت بیت کوین باشیم، تمایل داریم شاهد ریسک بیشتری در انواع مختلف دارایی های دیجیتال باشیم. با وارد شدن نقدینگی بیشتر به بیت کوین ، شما قادر خواهید بود تا از طریق صرافی ها به سرمایه گذاری های جایگزین روی بیاورید. گاهی اوقات این امر می تواند حدس و گمان باشد و در دیگر موارد از طریق تحلیل های فاندامنتال انجام شود. من معتقدم این بار، در این چرخه شاهد پیشرفت بیشتری در پروژه های توسعه یافته که تقاضای واقعی دارند، خواهیم بود.

مرتن بت (BAT)، چین لینک (LINK) و ریون کوین (RVN) را به عنوان سه دارایی دیجیتال انتخاب کرد که بهترین عملکرد را تا پایا ن سال ۲۰۲۰ خواهند داشت.
چین لینک(LINK)
پروژه چین لینک با توکن خود تحت عنوان LINK به دنبال راه حل در حوزه اقتصاد است. چین لینک در حل مساله ای تحت عنوان مساله اوراکل کمک می کند. وی توضیح داد: : “مشكل بلاک چین هایی مانند اتریوم كه هدف آنها داشتن سازمانی برای بهره برداری از بلاکچین است، این است كه برای برقراری ارتباط با جهان خارج تلاش می كنند.” وی همچنین بیان کرد: “نود های موجود در شبکه یا بلاکچین تنها می توانند با برقراری ارتباط، تراکنش های ساده یا مبادلات توکن را انجام دهند. با این حال، عدم وجود ساختار ذکر شده، توانایی اجرای سناریوهای دیگر است.” مرتن توضیح داد: نکته ای که در ساختار مذکور وجود ندارد، قابلیت اجرای “سناریوهای شرطی اگر-آنگاه” می‌باشد. سناریوهای شرطی اگر-بنابراین این امر را از طریق سیستم اطلاعات سنتی ای انجام می‌دهد که کسب و کار ها از آن استفاده می‌کنند تا تراکنش ها انجام شود. این مثال به چیزی شبیه چین لینک نیاز دارد که بتواند کمک کند تا تصمیم گیرنده ای خارج از شبکه اتریوم به عنوان راهکار میان افزار وجود داشته باشد تا تراکنش های شبکه اتریوم کارآمدتر شوند.
چین لینک در سال ۲۰۱۹ اقدامات بزرگی نظیر شراکت با اوراکل غول نرم افزاری جهان انجام داده است.
بت(BAT)
BAT یک دارایی دیجیتال مرتبط با Brave Software است، شرکت سازنده مرورگر اینترنت Brave، مرورگری که از طریق وب سایت خود ردیاب ها و تبلیغات را مسدود می کند. BAT دومین انتخاب مرتن از نظر عملکرد در سال آینده است. میزبان یوتیوب با توضیح دلیل خود، به وابستگی BAT به مرورگر Brave و “ساختار پاداش” این دارایی اشاره کرد. او می گوید: ساختار پاداش برای همه طرف های درگیر منفعت دارد. مرتن افزود که ‌Brave و دارایی آن به گونه ای است که به تبلیغ کننده ها، تولید کنندگان محتوا و بینندگان پاداش می دهد. مرتن می گوید: این چیزها واقعا مرا هیجان زده می کنند. وی گفت: “داشتن این نوع چیزها به همه کاربران انگیزه می دهد و راهی برای جلب توجه شماست، زیرا در حال حاضر حفظ حریم شخصی داده ها برای گوگل و بسیاری از شرکتهای بزرگ فناوری اهمیت زیادی ندارد. لازم به ذکر نیست که حتی اگر تبلیغات و چیزهایی از این قبیل دریافت می کنید، هیچ هزینه ای بابت آن نمی دهید. در صورتی که این شرکت، BAT را به عنوان یک توکن به شما ارائه می دهد.”
ریون کوین(RVN)
 سومین انتخاب مرتن ریون کوین است، “پلتفرمی برای دارایی های دیجیتال” که به کاربران اجازه می دهد تا توکن های خود را با پشتوانه چیزهای مختلفی تهیه کنند. وی توضیح داد: “در واقع شما می توانید توکن های دیجیتالی تهیه کنید که نمایانگر دارایی های دنیای واقعی یا دارایی های دیجیتال باشد. او این پروژه را با توکن ی کردن پلتفرم های امنیتی بسیاری از نهادها مقایسه کرده است البته به جز “مورد بیت کوین ”. “ریون کوین یک سایفرپانک (cypherpunk) است که در برابر سانسور مقاومت می کند و می توانید توکن های دیجیتالی بسازید که نمایانگر هر دارایی در سراسر جهان باشد و آن را به صورت دیجیتالی در سراسر جهان انتقال دهید.”
باید به این نکته توجه کرد که به هنگام سرمایه گذاری حتما فاندامنتال پروژه را در نظر گرفت و اقدامات اخر پروژه ها مورد بررسی قرار گیرند و تنها بر اساس سخنان و ایده یک فرد اقدام به سرمایه گذاری نکنید. اینکه نکته که این پروژه ها تا چه میزان فعالیت دارند و در حال توسعه توکن خود هستند بسیار مهم می باشد.

 

منبع: mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  28