تجارت الکترونیک پارسیان کیش حامی مالی شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع

شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با محوریت مهندسی صنایع و تحول دیجیتال ۲ و ۳ بهمن‌ماه در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش از حامیان مالی این کنفرانس است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) از مجموعه شرکت‌های زیرمجموعه گروه داده‌پردازی بانک پارسیان با سابقه بیش از ۱۰ سال در حوزه بازرگانی، تأمین و پشتیبانی تجهیزات سخت‌افزاری بانکی و پرداخت است. این شرکت در سال ۱۳۹۷ با نماد تجاری تاپ کیش در بورس معرفی شد و درحال حاضر به‌عنوان یک شرکت سهامی عام درحال فعالیت است.

این شرکت، در حال حاضر نمایندگی انحصاری فروش، تأمین و ارائه خدمات پس از فروش دستگاه‌های کارت‌خوان شرکت Bitel، نمایندگی انحصاری تولید، مونتاژ و تعمیرات تخصصی دستگاه کارت‌خوان در شهرک صنعتی پرند، نصب، راه اندازی تجهیزات خودگردان بانکی (ATM,VTM,CRTM,..)، پشتیبانی و تعمیرات آنها، نمایندگی توزیع کاغذ Hansol در ایران و تأمین رول کلیه دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت و بانکی در کشور، نمایندگی شرکت T.kart در حوزه صدور و شخصی‌سازی انواع کارت‌های بانکی و هوشمند، تأمین و شخصی سازی سیم کارت اپراتورهای تلفن همراه، تأمین و تجهیز دروازه‌های پرداخت‌های هوشمند آزادراهی کشور را در دستور کار خود دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  18