بازار همچنان در اختیار POS است/ ایران کیش مدل کسب و کار جدید را در نظر بگیرد

مدیر عامل بانک تجارت:

رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در گردهمایی مدیران و مسئولان بانک تجارت و ایران کیش گفت: بازار امروز همچنان در اختیار pos است با این حال باید شرکت ایران کیش مدل های کسب و کاری جدید را درنظربگیرد. بازارpos به بازار ثانوی تبدیل خواهد شد و رقابت ها به جایگزین های جدید وارد می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در گردهمایی مدیران و مسئولان بانک تجارت و ایران کیش با اشاره به نیاز به رویکرد و برنامه ریزی جدید درهمکاری میان ایران کیش و بانک تجارت گفت : امروز بانکداری خارج از درب اتاق ماست. بانک و شرکت باید به هم نزدیک شوند تا سهم مان را در بازار بالاببریم.


دولت آبادی گفت: بزرگترین بانک های دنیا میزان رضایتمندی را به رفتار با مشتریان مرتبط می دانند. امروز باید بیشتر از رقبا به مشتری وفادار باشیم. امروزه در خصوص بازارها رفتاری غیر حرفه ای انجام می شود که باید تصحیح شود. باید بتوانیم حضور بیشتری در بازار داشته باشیم.


مدیر عامل بانک تجارت افزود: بازار امروز همچنان در اختیار pos است با این حال باید شرکت ایران کیش مدل های کسب و کار ی جدید را درنظربگیرد. بازارpos به بازار ثانوی تبدیل خواهد شد و رقابت ها به جایگزین های جدید وارد می شود.

وی گفت: اقدامات خوبی در مجموعه شرکت به ویژه در عرصه پیگیری ها رخ داد، برخی از ایرادهایی که در همکاران وجوددارد باید به سرعت اصلاح شده و در راستای پیشرفت، این اصلاحات منتقل شود. دولت آبادی تاکید کرد:انتظار بانک و جامعه از شرکت ایران کیش بسیاربالاست.

مدیرعامل بانک تجارت درباره این گردهمایی گفت: این جلسه پیام خوبی دارد امیدوارم بتوانیم به خوبی پیشرفت کرده و آینده خوبی را پدید آوریم. از برکات این جلسه، شرکت ایران کیش و بانک بهره مند شوند و بتوانیم فردای بهتری را برای بانک و شرکت ایران کیش رقم بزنیم.

دولت آبادی تاکید کرد: امیددارم در پایا ن سال برنامه های شرکت ایران کیش و بانک تجارت محقق شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  −    =  80