شاپرک گواهینامه نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات را دریافت کرد

شرکت شاپرک گواهینامه نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات مبتنی بر ایزو ۲۷۰۰۱ را در حوزه امنیت اطلاعات دریافت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، معاون سامانه‌های امن مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست‌ جمهوری در مراسم اعطای این گواهینامه گفت: اعطای گواهینامه‌ها در حوزه امنیت در واقع شروع دور تازه‌ای از مراقبت‌ها، نظارت‌ها و دقت‌نظرها است و از دارندگان این گواهینامه‌ها به خصوص گواهینامه ایزو ۲۷۰۰۱ که دارای ضوابط و آزمون‌های بسیار سخت‌گیرانه‌ است، انتظار می‌رود این اقدامات را با وسواس و دقتی بیش از پیش ادامه دهند.

وی افزود: خوشبختانه از میان نهادهایی که ما آن‌ها را نهادهای زیرساخت حیاتی قلمداد می‌کنیم، شرکت شاپرک یکی از پیشروترین شرکت‌ها است و به دوستان این شرکت در حوزه امنیت به عنوان مشاور و همکار نگاه می‌کنیم.

علی‌عیدی‌مراد، رییس‌هیات مدیره شرکت شاپرک نیز در این مراسم ضمن تأکید بر پویایی مقوله امنیت گفت: مهر تأیید افتای ریاست‌جمهوری بر حوزه امنیت شاپرک مایه افتخار، دلگرمی و قوت قلب ما است و امیدواریم این گواهینامه زمینه‌های همکاری و تبادل تجارب را بیش از پیش میان شاپرک و افتا فراهم آورد.

به گفت وی، «شاپرک امانت‌دار پول مردم در شبکه پرداخت است و همه همکاران ما این امانت‌داری را مسئولیتی بزرگ و در عین حال افتخاری بزرگ‌تر می‌دانند».

محسن قادری، مدیرعامل شاپرک نیز گفت: اگرچه امنیت مقوله‌ای صد در صدی و کامل نیست اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بالاترین و بهترین کیفیتی‌تر را که با اتکا به توان، دانش و دارایی‌های بومی می‌توان فراهم کرد با تلفیق تجارب موق جهانی در خدمت افزایش روز به روز سطح امنیت در شبکه پرداخت کشور در آوریم.

گواهینامه ایزو ۲۷۰۰۱ یکی از معتبرترین گواهینامه‌های حال حاضر در حوزه امنیت اطلاعات است که مرکز مدیریت افتای ریاست‌جمهوری در حوزه زیرساخت‌های حیاتی متولی بررسی احراز شرایط اعطای آن به زیرساخت‌های حیاتی در کشور است.

 

منبع: روابط عمومی شاپرک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  −  62  =