لازمه کار در سازمان تامین اجتماعی مسئولیت پذیری است

معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی از این نهاد به عنوان امانتدار سرمایه اصلی مردم یاد کرد و گفت: باید به معنای واقعی از حق الناس نگهداری و مراقبت کنیم تا امور مربوطه نیز در نهایت دقت و مسئولیت پذیری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، قائم موهبتی روز یکشنبه در مراسم معارفه مدیر کل تامین اجتماعی یزد افزود: این سازمان از مراجعه‌ کندگان خود برای ارائه خدمات مستمری، مقرری، درمان و… حق بیمه دریافت می‌کند تا در موقع خود به افراد تحت پوش ارائه دهد.

وی ادامه داد: هرگونه دخل و تصرف در سرمایه سازمان امکانپذیر نیست و با توجه به پرداخت حق بیمه از سوی افراد باید همواره مواظب حق الناس باشیم.

معاون امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: یزدی‌ها همواره مردمی امانتدار و مصداق بارز سلامت و درستی در کارها هستند که همواره مورد تایید و تصدیق تاریخ بوده لذا فعالیت در این استان بسیار سخت است و باید تلاش زیادی صورت گیرد تا همه راضی باشند.

موهبتی ادامه داد: در یزد به ازای هر چهار بیمه شده یک نفر مستمری بگیر وجود دارد که این تعداد نسبت به استان‌های دیگر که به ازای هر هفت بیمه شده یک نفر مستمری بگیر هستند، آمار متفاوتی است.

وی بیان داشت: به همین دلیل فعالیت در استان نیز نسبت به سایر استان‌ها متفاوت است،  امیدواریم با حمایت کارفرمایان و جامعه کارگری ، شاهد موفقیت بیشتر تامین اجتماعی باشیم.

معاون امور استان‌های سازمان یادشده  ، مجید درویشی را که پیش از این در خراسان جنوبی فعالیت داشت، به عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان یزد معرفی کرد .

همچنین معاون هماهنگی اموری اقتصادی استانداری یزد گفت: تاکنون رضایتمندی بسیار خوبی از سازمان تامین اجتماعی در استان وجود داشته، علی رغم اینکه این سازمان با کسی تعارف نداشته و مطالبه گیرنده است.

سید مسعود عظیمی زاده ادامه داد: در استان ۲۸۲ هزار بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  استان حدود ۸۰۰ هزار نفر جامعه هدف این نهاد هستند و رضایتمندی آنها بسیار سخت است.

وی افزود: خوشبختانه با اتحاد و همدلی که در استان وجود دارد این رضایتمندی تا حدی کسب شده است، امیدواریم این روند ادامه یابد و اغلب مردم استان از بدو تولد تا زمان فوت از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند و این نقش را در کمتر نهاد خدمات رسان دیگری شاهد هستیم.

معاون استانداری یزد اظهار داشت: تامین اجتماعی متعلق به همه است و به گروه یا قشر خاصی وابسته نیست و همه باید کمک کنیم تا این درخت تناور بارورتر شود و بتواند خدمات بهتری را به افراد تحت پوشش خود داشته باشد.

همچنین محمد صابری مدیرکل سابق تامین اجتماعی یزد که با ۳۵ سال خدمت بازنشسته شد، گفت: در مدت پنج سال از حضورش در استان تعامل با کارآفرینان و توجه به اشتغال را در سرلوحه کارهای خود داشته است.

وی افزود: امسال با توجه به مشکلات بودجه هشت پروژه جدید پیش بینی شد که یک مورد آن مربوط به تامین اجتماعی شماره چهار یزد است.

همچنین محمدحسین توحیدی‌فر، مدیر درمان تامین اجتماعی یزد و میرحسینی زاده مسئول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان و  حجت، رییس کانون کارفرمایان تامین اجتماعی یزد مطالبی را در مورد فعالیت‌های این نهاد بیان کردند

در حال حاضر به غیر از شهرستان‌های خاتم و بهاباد در هشت شهرستان‌ دیگر درمانگاه تامین اجتماعی وجود دارد و ۲۷ شعبه تامین اجتماعی با سه باجه به مردم خدمت رسانی می‌کند.

 

 

 

منبع: ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  8  =  15