پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم

دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام تعزیت و سوگواری شهادت اباعبداله الحسین (ع) و یاران وفادارشان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام مدیر عامل بانک رفاه به شرح زیر است:

                                                                             بسمه تعالی
فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری شهادت جانگداز و مظلومانه حضرت حسین ابن‌علی(ع) و یاران باوفای ایشان را محضر یکایک شما عزیزان، عاشقان و رهپویان آن امام همام تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

واقعه سترگ عاشورا نقطه عطفی در تاریخ بشریت است که براساس آن اندیشه و اراده ظلم ستیزی، مبارزه با جور و دفاع از حقوق مظلوم در مقابل طاغوت در پهنه تاریخ و اعصار نضج یافت و هم اکنون تحت عنوان قیام تاریخ ساز عاشورا برای آزادگان و دلسوختگان مکتب عاشورایی محل رجوع است.

در دورانی که طاغوتیان زمانه با به کارگیری زر و زور و تزویر بر بسیاری از ملل ستم دیده و تحت ظلم استیلا یافته و دین خدا را نفی می‌کنند، اندیشه عاشورایی و مبارزه با ستمکاران و استکبار ستیزی یاری‌گر و رهایی بخش خواهد بود.

خرسندیم که در کشور و جغرافیایی تنفس می‌کنیم که اندیشه‌های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر شئونات زندگی و عرف جامعه حکمفرماست و خداوند عزّوجل را شاکریم که انقلاب شکوهمند اسلامی دنباله روی قیام انسان ساز عاشورا بود و با تمام توان با یزید زمانه شورید و با شعار آزادی خواهی و زنده نگاه داشتن دین مبین اسلام ملت آزاده ایران اسلامی را از یوغ استکبار جهانی رها ساخت.

بی تردید هدف امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان از قیام در مقابل حکومت جور و ناحق زمانه، هدفی والا و ماندگار در اعصار بوده که پس از گذشت قرن‌ها هم اکنون در تمامی زمینه‌ها جاری و ساری است. امید که با اتکال به ذات اقدس الهی شرف حضور در خیل پیروان آن امام بزرگوار و اندیشه متعالی عاشورایی داشته و با استعانت از واقعه عاشورا آزاده، حق طلب و عدالت گستر باشیم .

بار دیگر ضمن عرض تسلیت به مناسبت این ایام حزن انگیز، سلامت و سعادت تمامی شما بزرگواران را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  4