اوج رقابت بین گوشی های بلاکچین در جنوب شرقی آسیا

به‌زودی شاهد عرضه یک گوشی بلاک چینی دیگر در جنوبی شرقی آسیا خواهیم بود. قیمت این گوشی که نسبت به رقبا کمتر است، در آینده‌ای نزدیک در دسترس کاربران اروپایی نیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، هیوبی گلوبال (Huobi Global) روز سه‌شنبه اعلام کرد که گوشی بلاک چین ی اکیوت انجل Acute Angle که توسط هول نتوورک ساخته شده، با قیمت ۵۱۵ دلار عرضه می‌شود. هول نتوورک از استارتاپ ‌هایی است که صرافی هیوبی در آن سرمایه‌گذاری کرده است.

روز گذشته هم اعلام شد که توکن ‌های NODE که متعلق به هول نتوورک است، به پلتفرم «هیوبی پرایم» اضافه خواهد شد. اگر این تلفن همراه را با توکن ‌های هیوبی، HT، خریداری کنید، تقریبا نصف مبلغ اصلی را پرداخت خواهید کرد. «فینی» (Finney) یکی از رقبای اکیوت انجل است که توسط «سیرین لبز» و با قیمت ۱,۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

اکیوت انجل با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود و در حال حاضر تنها در کشور چین در دسترس کاربران است. عرضه Acute Angle برای کشورهای جنوب شرقی آسیا، سه ماهه پایا نی سال جاری میلادی آغاز می‌شود. هنوز از تاریخ فروش این تلفن همراه در کشورهای اروپایی و ایالات‌متحده اطلاعاتی در دسترس نیست.

«لیلیو ونگ»، مدیرعامل هیوبی گلوبال، ضمن اشاره به آینده روشن تلفن‌های همراه بلاک چین ی افزود:

    به عقیده ما گوشی‌های بلاک چین ی حوزه‌ای نوید بخش در پیشرفت بلاک چین به حساب می‌آیند. هر چه این صنعت توسعه بیشتری پیدا کند و هر چه نوآوری‌های جدیدتری نظیر نسل پنجم شبکه‌های تلفن همراه (۵G)، در سیستم‌های ارتباطی ما استفاده می‌شوند، جوامع علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال نیز خواهان معامله و انجام بیشتر تراکنش‌ها با تلفن‌های همراه خود هستند.

اکیوت انجل دارای قابلیت‌هایی مرتبط با ارزهای دیجیتال است. اعلان‌های ویژه معاملات، برنامه غیرمتمرکز کیف پول، افزونه ویژه کیف پول سخت‌افزاری (اختیاری) و توکن ‌های NODE، از جمله این قابلیت‌هاست.

Acute Angle اولین تلفن همراه بلاک چین ی است که توسط هول نتوورک، استارتاپ ی که هیوبی در آن سرمایه‌گذاری کرده، ساخته شده است. به‌ گفته هیوبی عرضه تلفن‌هایی با قابلیت ۵G نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

با عرضه تلفن بلاک چین ی توسط هول نتوورک، این شرکت را نیز باید به جمع نام‌هایی همچون سیرین لبز و سامسونگ افزود. ماه گذشته نیز شاهد افزودن بیت کوین به جمع ارزهای پشتیبانی شده در Blockchain Keystore بودیم.

 

 

منبع:  coindesk

arzdigital

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =