تولید ۸ کتاب صوتی برای روشندلان توسط پرداخت الکترونیک سداد

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: پرسنل پرداخت الکترونیک سداد توانستند ۸ کتاب صوتی را تولید و در اختیار انجمن نابینایان ایران قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، محمد مهدی صادق؛ مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به تولید کتاب‌های صوتی درخواستی انجمن نابینایان در نشستی خبری با حضور مسئولان انجمن روشندلان گفت: پرسنل پرداخت الکترونیک سداد در مدت کوتاهی توانستند ۸ کتاب صوتی را تولید و در اختیار انجمن نابینایان ایران قرار دهند؛ امیدواریم این کار فرهنگی سبب افزایش کتابخوانی در میان روشندلان شود و زیرساخت مورد نیاز لازم را فراهم کند.

وی تاکید کرد: امید داریم تا انجمن نابینایان از کیفیت این محتوا رضایت داشته باشد و پروژه ادامه پیدا کند.

در این نشست خبری، منصور شادکام؛ قائم مقام و دبیر کتابخانه گویا انجمن نابینایان ایران گفت: حرکت پرداخت الکترونیک سداد در راستای تولید کتاب صوتی برای روشندلان در زمینه برنامه‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی کاری بسیار با ارزش بوده است.

وی افزود: کتاب صوتی بهترین ابزار برای افزایش سطح فرهنگی و علمی روشندلان است و این اقدام شرکت پرداخت الکترونیک سداد می‌تواند نقشی مهم در مطالعه نابینایان داشته باشد. لازم به ذکر است که در پایا ن این مراسم از گویندگان این کتاب‌های صوتی با اهدای تقدیرنامه ای با امضای محمدمهدی صادق، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد و منصور شادکام قائم مقام و دبیر ‌کتابخانه گویا انجمن نابینایان ایران تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  4