مدیرعامل سابق تاپ در راه ایران کیش

حمیدرضا محمدی به خانه برمی‌گردد؟

مدیرعامل سابق شرکت تابان آتی پرداز (اپلیکیشن تاپ) به‌ زودی معاونت پذیرندگان ایران کیش را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شنیده‌ها حاکی است حمیدرضا محمدی که پیش‌ ازاین مدیرعاملی اپلیکیشن تاپ را برعهده داشت مذاکرات خود را با مدیران شرکت ایران کیش نهایی کرده و قرار است به‌زودی به‌عنوان معاون پذیرندگان دراین شرکت مشغول به کارشود.

محمدی از شهریور سال 91 به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان رفت. وی ابتدا مسئولیت خدمات نوین این شرکت را برعهده داشت سپس مسئولیت اپلیکیشن تاپ را برعهده گرفت؛ و در سال 96 بعد از مصوبه شرکت درخصوص تغییر ساختار تشکیلاتی اپلیکیشن تاپ مقدمات تشکیل شرکت تابا ن آتی پرداز (تاپ) را فراهم کرد. اپلیکیشن تاپ در 23 دی‌ماه سال 96 رسماً به یک شرکت تغییر ساختار داد و محمدی به‌عنوان عضو هیات مدیره عنوان نخستین مدیرعامل شرکت تاپ را به نام خود ثبت کرد.

در خردادماه امسال و بعد از آمدن احمد جعفری به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ، محمدی پست مدیرعاملی خود را به رضا ساکیانی واگذار کرد که تا آن زمان مدیریت سرمایه‌گذاری گروه داده‌پردازی پارسیان را بر عهده داشت. محمدی هنوز در شرکت تاپ عضو هیات مدیره است.

مدیرعامل سابق تاپ حدود 14 سال سابقه فعالیت درعرصه پرداخت الکترونیک را دارد. وی کار خود را در صنعت پرداخت از سال 84 با شرکت کارت اعتباری ایران کیش و مجید میرکبیری آغاز کرد و به‌عنوان اولین مدیر روابط عمومی شرکت ایران کیش تا تابستان سال 91 در این شرکت مدیری به شدت فعال بود. وی طی همین سال‌ها اولین نشریه صنعت psp را با نام «یاد یاران» در سال 89  پی‌ریزی کرد که با محتوای کاملا مطلوبی منتشر می شد و تا 27 شماره نیز سردبیری و مدیریت آن را برعهده داشت. این نشریه از سال 93 به بعد با نام پرداخت سبز منتشر می شود.

پی دی اف شماره 6 نشریه یادیاران در شهریور سال 89 را دریافت فایل بخوانید. استاندارد ای ام وی و شرکت های برتر پرداخت ایرانی در نیلسون ریپورت و.. در این شماره مجله خواندنی است.

وی همچنین در ورود شرکت ایران کیش به بورس در سال 90 نیز بسیار پرتلاش ظاهر شد.برهمین اساس خیلی دور از ذهن نیست که بگوییم محمدی با بازگشت به ایران کیش درواقع به خانه برمی‌گردد.

حمیدرضا محمدی بعدازآنکه در اواسط سال 91 به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان پیوست از آن زمان تاکنون تجربه همکاری با 5 مدیرعامل را در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در کارنامه دارد.

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  −  75  =