بولتن اقتصادی شاپرک شماره ۵۰، مردادماه ۹۸ منتشر شد

گزارش شماره 50 شاپرک به منظور اطلاع رسانی در فضای پرداخت الکترونیک و با هدف کمک به فعالان حوزه پرداخت منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، گزارش شماره ۵۰ «گزارش اقتصادی شاپرک » در پنج بخش اصلی بر موضوعاتی چون «جایگاه شاپرک در اقتصاد ملی»، «شاخص‌های عملکردی شاپرک در مردادماه ۹۸»، «کیفیت انجام خدمات پرداخت الکترونیک کارتی»، «بررسی عملکرد کلی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت» و «بررسی وضعیت بانک‌های صادرکننده و پذیرنده» متمرکز شده است.

بر اساس گزارش شاپرک ، در مرداد ۹۸، بیش از ۲میلیارد و ۳۵۵میلیون تراکنش به ارزش بیش از ۲۶۱۶ میلیون‌میلیون ریال در شبکه شاپرک انجام شده است. از این تعداد، ۸۸.۱۲ درصد تراکنش‌ها از طریق کارتخوان بوده و سهم ابزار پذیرش اینترنتی و ابزار پذیرش موبایلی، به ترتیب ۵.۸۰ و ۶.۰۸ درصد بوده است.

به ترتیب شرکت‌های به‌ پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان ، تجارت الکترونیک پارسیان ، آسان پرداخت پرشین و ایران کیش بیشترین سهم را از نظر تعداد تراکنش‌های شاپرک ی مرداد ۹۸ داشته‌اند.

به ترتیب شرکت‌های به‌ پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان ، ایران کیش ، تجارت الکترونیک پارسیان و پرداخت الکترونیک سداد بیشترین سهم را از نظر مبلغ تراکنش‌های شاپرک ی مرداد ۹۸ را داشته‌اند.

به ترتیب بانک‌های ملت، ملی، کشاورزی، صادرات، پارسیان و سپه بیشترین سهم پذیرندگی از کل تعداد تراکنش‌های شاپرک ی را در مرداد ۹۸ داشته‌اند.

به ترتیب بانک‌های ملت، صادرات، ملی، کشاورزی، سپه و تجارت بیشترین سهم پذیرندگی از کل مبلغ تراکنش‌های شاپرک ی را در مرداد ۹۸ داشته‌اند.

 

دریافت فایل

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

95  −  93  =