عرضه کیف پول بیت کوین و استیبل کوین ها در گوشی سامسونگ

منبع غیر رسمی:

اوایل سال جاری کیف پول بلاک چین سامسونگ به گوشی پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی S10 اضافه شد. این کیف پول در ابتدا فقط از اتریوم و بعضی از توکن های ERC-20 پشتیبانی می‌کرد، اما اکنون پشتیبانی از بیت کوین، BNB و اکثر استیبل کوین های مهم را به فهرست خود افزوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، اکنون که این کیف پول از بزرگترین کوین های موجود پشتیبانی می‌کند، سامسونگ در تلاش است تا پر استفاده ترین توکن های بازار را نیز به کیف پول خود اضافه کند. کیف پول های بیت کوین و اتریوم به صورت خودکار توسط گوشی ایجاد خواهد شد. توکن های BNB و BAT همراه با چندین استیبل کوین نظیر TrueUSD، میکر و USD Coin به این کیف پول اضافه شده است. هرچند جای خالی تتر در این فهرست احساس می‌شود.

کوین هایی نظیر BAT باعث شده اند که کاربران غیرکریپتویی نیز به این عرصه وارد شوند. این توکن به تولید کنندگان محتوا امکان می‌دهد تا از روش تیپینگ یا انعام دادن، درآمد کسب کنند. این سیستم بر روی توییتر وجود داشته است و توسعه دهندگان BAT امیدوارند گسترش یابند تا هرکسی در اینترنت امکان کسب درآمد جایگزینی داشته باشد. افزوده شدن این توکن ها به کیف پول سامسونگ به میلیون ها نفر در سراسر جهان امکان می‌دهد که وارد عرصه استفاده از ارزهای دیجیتال شوند.

گوشی های هوشمند مبتنی بر کریپتو

سامسونگ تنها تولیدکننده گوشی های هوشمند نمی‌باشد که به دنبال وارد کردن فناوری بلاک چین به محصولات خود است. استارت آپ Sirin Labs نیز در حال فروش گوشی فینی (Finney) می‌باشد که یک گوشی هوشمند بسیار ایمن برای ارزهای دیجیتال است. قیمت این گوشی با گران قیمت ترین گوشی های بازار برابری می‌کند و حدود ۱۹۰۰ دلار است.

هرچند فینی نتوانسته است پذیرش گسترده به دست آورد. اوایل سال جاری سیرین به دلیل فروش بسیار ضعیف در آمریکا و اروپا حدود یک چهارم کارمندان خود را اخراج کرد. فینی اخیرا در سنگاپور عرضه شد که باعث می‌شود بازار کاملا جدیدی برای این شرکت ایجاد شود.

افزودن کیف پول های بلاک چین به گوشی های هوشمند، اقدامی ضروری در جهت پذیرش گسترده این فناوری است. این موضوع که کاربران امکان داده شود تا سرمایه های خود را در دست داشته باشند یکی بزرگترین نقاط فروش در عرصه ارزهای دیجیتال است. امید است تا ارائه دسترسی آسان به زیرساخت های بلاک چین به مردم بتواند قدرت ارزهای دیجیتال را نشان دهد.

با این حال این خبر توسط خبرگزاری ها منتشر شده است و هنوز شرکت سامسونگ به آن واکنش نشان نداده و آن را تایید نکرده است.

منبع:  bitcoinist

mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2