گروه بهسازان فردا در جمع برترین‎های الکامپ ۲۵

گروه بهسازان فردا که در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با شش شرکت و یک باشگاه کسب و کار زیرمجموعه خود حضوری چشمگیر داشت، در مراسم برترین‎های این رویداد رتبه برتر در بخش “حوزه بانکداری الکترونیکی” را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی گروه بهسازان فردا در مراسم برترین‎های بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، رتبه برتر در بخش "حوزه بانکداری الکترونیکی" به این گروه رسید.

پس از گذشت حدود یک ماه از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان برگزارکننده این رویداد روز گذشته (۷ شهریور ماه) در هتل سیمرغ با برگزاری رویداد اختتامیه این نمایشگاه میزبان برخی از مدیران شرکت های فناوری و اطلاعات و استارت آپ ها بود و از برترین ها در این رویداد هم تقدیر کند.

گروه بهسازان فردا که در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با شش شرکت و یک باشگاه کسب و کار زیرمجموعه خود حضوری چشمگیر داشت، در مراسم برترین‎های این رویداد رتبه برتر در بخش "حوزه بانکداری الکترونیکی" را کسب کرد.

رضا حیدری، دبیر اجرایی الکامپ ۹۸ نیز در این برنامه  آمار و ارقامی از این نمایشگاه تخصصی صنعت آی تی کشور ارائه داد و گفت:

«امسال نمایشگاه الکامپ دارای بخش های مختلفی چون الکام تاکز، الکام گیمز، الکام استارز و الکام ترندز و الکام جابز بود.»

 به گفته حیدری ۴۲۹ شرکت فناوری اطلاعات، ٢٢٨ شرکت استارت آپی، ١٣٢ کانتر استارت آپ و ٣۴ نهاد دولتی در بیست وپنجمین نمایشگاه ‎الکامپ حضور داشته اند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  6