احتمال توقف سیر نزولی طلا در بازارهای جهانی

دیروز نهایتا تمام سفارشات خرید طلای آسیاییها به راحتی تا قیمت 1642 دلار انجام شد و یکبار دیگر به شما هوش سرشار آسیاییها را در تجارت طلا ثابت شد، پس از این خرید دوباره طلا به سوی عدد 1666 دلار حرکت کرد ولی هنوز نتوانسته آن را به سمت بالا بشکند.در عین حال تحلیلهای تکنیکال نیز نشان می دهند که کاهش قیمت طلا به اتمام رسیده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در حالی که در زمان تهیه گزارش قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی حدود 1662 دلار بود در پیش بینی آینده طلا

سایت  اسدی نیا نوشت:یک هفته ای هست که قیمت طلا به محدوده 1680 تا 1700 می اندیشد و قصد دارد خود را در مرحله نخست به این محدوده برساند و اگر بتواند خود را بالای 1705 دلار تثبیت کند، حرکت به سوی 1800 آغاز خواهد شد.

امروز و فردا در مکزیک، نمایندگان گروه 20 دورهم جمع خواهند شد تا درباره افزایش قدرت وام دهی صندوق بین المللی پول تصمیم گیری نمایند تا این صندوق بتواند نقش برجسته تری در کمک به اروپا ایفا کند.

این اتفاق یعنی تزریق پول بیشتر همراستاست با سیاستهای انبساط پولی که نهایتا منجر به افزایش قیمت طلا خواهد شد و از طرف دیگر کمک به اروپا منجر به کاهش شاخص جهانی دلار نیز خواهد شد و این کاهش نیز علت دیگری برای ادامه افزایش قیمت طلاست. لطفا لینک شاخص دلار را در بخش پیوندهای وبلاگ هر روز پیگیری کنید.

در چارت زیر و از دیدگاه امواج الیوت نیز می بینیم که ظاهرا کاهش قیمت طلا به اتمام رسیده است: لینک چارت طلا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  ⁄    =  17