امکان معامله رایگان برای ۳۰۰ میلیون کاربر تلگرام با کیف پول باتن

کیف پول چند منظوره و غیر وابسته باتن درحال راه‎اندازی یک سرویس تست رایگان بر روی شبکه اختصاصی تلگرام (TON) میباشد. راه‌اندازی این سرویس به‎منظور تلاش برای هدایت در شکل‎گیری پذیرش کریپتو در بین ۳۰۰ میلیون کاربر این شبکه پیام‎رسان میباشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بنابر گزارش روز گذشته فوربس، افرادی که از طریق سیستم آزمایشی تلگرام (Telegram Testing System) در استفاده از کیف پول باتن پیشگام شوند، ۶.۶ ارز گرام دریافت خواهند کرد. این پلتفرم همچنین ارزهای دیگری همانند بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین را پشتیبانی میکند و کاربران می‌توانند در طول دوره‌ی آزمایشی از این ویژگی استفاده کنند.

الکس سفانوف مدیرعامل و بنیانگذار کیف پول باتن، تصریح کرد هدف از اهدای توکن گرام، تشویق در پذیرش انبوه با استفاده از تجربیات عملی در تعامل با دارایی‎ها از نوع دیجیتال می باشد. او افزود:

بزرگ‌ترین مانع بر سر راه کریپتوها، تصویب و پذیرش رمزارز ها به‎صورت انبوه است. آنچه ما ایجاد کرده‌ایم، به مردم کمک خواهد کرد تا بدون استفاده از پول واقعی، به خرید و فروش بپردازند.

سفانوف به‌دور از هرگونه موضع‎گیری درخصوص هیاهوی شکل گرفته پیرامون لیبرا، ارز دیجیتال فیسبوک، خاطرنشان ساخت بدون تجربه عینی و عملیاتی در انجام تراکنش با استفاده از رمزارز ها، همچنان شکل‎گیری پذیرش جمعی و انبوه عقب خواهد ماند.

مدیرارشد اجرایی کیف پول باتن، مک کری نیز ادعا کرد که یک ترس عمومی در اطراف رمزارز ها وجود دارد که از تبدیل شدن برخی افراد به کاربران جدید جلوگیری می‌کند.

بنابر گزارش‎ها نسخه نخست شبکه بلاکچین تلگرام (TON) اول سپتامبر عرضه خواهد شد. مسئولین این پروژه با اعلام اینکه توسعه فنآوری هسته این شبکه تقریباً به پایا ن رسیده، اظهار داشته‎اند که شبکه مرکزی پس از انجام تست‎های عمومی فعال خواهد شد.

مسائل امنیتی

با رسانه‎ای شدن راه‎اندازی خدمات کیف پول باتن برای برنامه پیام‌رسان تلگرام، گزارش‌ها نشان می‌دهند که یک اشکال فنی منجر به نشت شماره تلفن در چت‌های گروهی تلگرام درحال رخ دادن است. اضطراب پیرامون این اشکال آشکار، فعالان طرفدار دموکراسی و کاربران تلگرام در هنگ کنگ را به شدت درگیر کرده است. به گونه‎ای که گفته میشود این گروه ترس آن را دارند که این موضوع بتواند آنها را در معرض دید مقامات چین قرار دهد.

 

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −  62  =